دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 2522
با سخنرانی حداد عادل؛

همایش جامعه مدرسین و ائمه جماعات برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دفتر معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برگزاری همایش جامعه مدرسین و ائمه جماعات مساجد استان قم با حضور حداد عادل خبر داد.
همایش جامعه مدرسین و ائمه جماعات برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدتقی حسینی اظهار کرد: با توجه به بازخورد فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی آموزش و پرورش در سطح جامعه، توجه و هدایت فکری به این قشر تاثیرگذار و تداوم این ارتباط سبب شد تا برنامه‌های مختلفی را برای افراد مختلف این جامعه فرهنگی برگزار کنیم.

وی از برگزاری ششمین همایش جامعه مدرسین و مدیران، معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران دین و زندگی آموزش و پرورش استان قم خبر داد و افزود: این همایش در روزهای دوشنبه ویژه خواهران و چهارشنبه ویژه برادران برگزار می‌شود.

مسئول دفتر معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد تعامل سازنده در زمینه‌های گوناگون با گروه‌های موثر در آموزش و پرورش که شامل ائمه جماعات مدارس، معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران دین و زندگی آموزش و پرورش استان می‌شود.

وی افزود: این طرح با عنوان تحکیم مبانی اعتقادی و هدایت این قشر تاثیرگذار در راستای ارتقای سطح فرهنگی و دینی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی و شفیعی سروستانی در روز اول این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: در روز دوم که ویژه برادران است، حجت‌الاسلام اشکوری، کارشناس امور سیاسی و دکتر کرمی، روانشناس سخنرانی خواهند کرد.

مسئول دفتر معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری ششمین همایش جامعه مدرسین و ائمه جماعات آموزشگاه‌های آموزش و پرورش استان قم گفت: در این همایش حجت‌الاسلام آشتیانی، عضو جامعه مدرسین و نماینده قم در مجلس و آیت‌الله حسینی‌بوشهری، امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.

وی در ادامه از بیست و سومین همایش جامعه و ائمه جماعات مساجد استان قم خبر داد و گفت: این همایش با هدف استمرار ارتباطات با ائمه جماعات و انتقال پیام‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به آنها و اطلاع از اوضاع حاکم بر تشکل‌های استان و ارتقای معارف تبلیغی ائمه جماعات و روشمند شدن فعالیت‌های فرهنگی آنها برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در این همایش نیز حجت‌الاسلام آشتیانی و غلامعلی حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.iqia2bqpila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما