يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 6870
فقیه زاده عنوان کرد:

راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک در مرکز درمان ناباوری

قم نيوز : قم نیوز: رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم از راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک در آینده‌ای نزدیک در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم خبر داد.
راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک در مرکز درمان ناباوری
به گزارش قم نیوز، محمد ابراهیم فقیه‌زاده در بازدید حجت‌الاسلام اعرافی از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری استان قم در حوزه درمان تنها به بحث ارائه خدمات نمی‌پردازد و برقراری ارتباط معنوی از ویژگی‌های بارز این مرکز است.

وی با بیان اینکه حفظ و ایجاد آرامش خاطر قبل از عمل مهم‌ترین مولفه در ارائه خدمات است، عنوان کرد: در این زمینه تمام اقدامات تحقیقی مورد نیاز در راستای ارائه تحقیقاتی با مبنای اسلامی با موفقیت صورت گرفته است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم ادامه داد: مرکز درمان ناباروری استان قم یک مجموعه تخصصی است که با پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازد.

وی دیدار با علما و مراجع شیعه در راستای تقویت معنویت، ارائه تحقیقات پژوهشی، ارائه مشاوره ژنتیک و راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک در آینده‌ای نزدیک را از مهم‌ترین اقدامت این مرکز درمان برای هر چه بهتر ارائه کردن خدمات به بیماران از سراسر کشور عنوان کرد.

رییس جامعه المصطفی العالمیه و هیئت همراه از بخش‌های مختلف مرکز درمان ناباروری استان قم بازدید کردند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.mqea2bq4xla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما