چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 2171
با هدف بررسی زوایای مختلف عاشورا؛

"یک شب گمشده" در قم به روی صحنه می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر خانه طراوت استان قم از اجرای نمایش "یک شب گمشده" از شهادت حضرت رقیه(س) تا اربعین حسینی در فرهنگسرای جوان جوان خبر داد.
"یک شب گمشده" در قم به روی صحنه می‌رود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا شاهمردی امروز با اشاره به نمایش یک شب گمشده اظهار کرد: بهادر محمد‌نژاد، احمد شریفی و اعظم جباری در این نمایش به نقش‌آفرینی می‌پردازند و من نویسندگی و کارگردانی این نمایش را به عهده دارم.

وی با اشاره به داستان نمایش یک شب گمشده گفت: قصه این نمایش داستان سه نفر است که هر کدام به گونه‌ای کینه‌ای از امام حسین(ع) به دل دارند و پنج سال پس از قیام امام حسین، شب عاشورایی هر سه نفر در اثر اتفاقی در کلبه‌ای گرد هم می‌آیند.

دبیر خانه طراوت استان قم ادامه داد: اتفاقات داخل کلبه به هر سه ثابت می‌کند که درباره امام حسین(ع) اشتباه می‌کردند و متوجه می‌شوند حق بزرگی از این امام بزرگوار تضییع کردند.

وی عنوان کرد: اکنون نمایش یک شب گمشده مرحله تمرین خود را سپری می‌کند و این نمایش از شهادت حضرت رقیه تا اربعین حسینی در فرهنگسرای جوان اجرا می‌شود.

شاهمردی تصریح کرد: موضوع این نمایش اثبات حقانیت اباعبدالله الحسین(ع) است و به طور کامل در قالب داستانی به بررسی ابعاد متفاوتی از عاشورا می‌پردازد.

وی با اشاره به بهره‌گیری از کتاب‌های مختلف بیان کرد: با استفاده از متون کتاب‌های منهاج الدموع و فتح خون شهید آوینی این نمایش تولید شده است.

دبیر خانه طراوت استان قم خاطرنشان کرد: سعی شده در این نمایش زوایای متعدد ماجرای عاشورا و ظلمی که مردم نسبت به امام حسین(ع) داشتند، بررسی شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.mqia2bqssla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما