دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 8698

پیشرفت 95 درصدی عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی این شهر تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیشرفت 95 درصدی عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی با اشاره به فعالیت‌های یک سال اخیر اداره‌کل تامین اجتماعی استان قم اظهار کرد: ساخت بیمارستان امام رضا(ع) یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرا در این اداره است.

وی ادامه داد: در این بیمارستان که به نام امام رضا(ع) متبرک است، بخش‌های مختلفی از جمله زنان و زایمان، مامایی، نوزادان، مراقبت‌های ویژه، قلب، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی و اورژانس فعال خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه در این بیمارستان، بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان ویزیت می‌شوند، گفت: با توجه به جمعیت بالای این بیمه‌شدگان وجود این بیمارستان در استان قم ضروری است.

وی افزود: این بیمارستان در کیلومتر چهار جاده سلفچگان واقع شده و در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۲۲ هزار مترمربع و در پنج طبقه در حال احداث است.

موسوی با اشاره به آغاز پروژه بیمارستان امام رضا(ع) از سال ۸۶ بیان داشت: این پروژه از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با کارشناسی صورت گرفته، قرار است فضای فیزیکی این بیمارستان بر اساس قرار داد پیمانکار بهمن‌ماه امسال تحویل داده شود.

وی با اشاره به اشتغالزایی که این بیمارستان برای جامعه پزشکی خواهد داشت، اضافه کرد: تاکنون با برگزاری آزمون استخدامی بیش از ۲۵۳ نفر برای این منظور گزینش شده‌اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم اظهار داشت: مراحل استخدام ۲۲ پزشک متخصص نیز برای این بیمارستان در دستور کار است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.oq4a2bqe4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما