شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 6050
عموئیان خبر داد:

دعوت پینگ‌پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم از دعوت پینگ پنگ باز قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان خبر داد.
دعوت پینگ‌پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان  اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای از سوی پینگ پنگ بازان مستعد استان قم در تمام عرصه‌ها هستیم که یکی از آنها دعوت پینگ پنگ بازان قم به تیم ملی است.

وی ادامه داد: در این سال‌ها کارهای خوبی در ساختن آینده پینگ پنگ قم از رده‌های سنی پایه صورت گرفته است، همچنین تیم‌های پینگ پنگ قم در تمام مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های باشگاه‌های کشور حضور یافته و نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم اضافه کرد: در چند مورد میزبانی رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان را بر عهده داشته‌ایم و تیم ملی پینگ پنگ دختران کشورمان نیز در قم اردو زده است.

وی یادآور شد: اکنون نیز یکی از چهره‌های مستعد پینگ پنگ قم به اردوی آماده سازی تیم‌های ملی پینگ پنگ دو رده سنی نونهالان و خردسالان دعوت شده است و در این اردو با برترین‌های پینگ پنگ کشور از استان‌های مختلف به رقابت خواهد پرداخت.

عموئیان ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی رده‌های سنی نونهالان و خردسالان کشور در آکادمی تهران برگزار شد و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون پینگ پنگ، این اردو با حضور ۱۷ راکت به دست از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پینگ پنگ بازان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشورمان در این اردو زیر نظر صمد تدبیری و مربی بدنساز تمرینات تاکتیکی و تکنیکی خود را برگزار کردند که یکی از پینگ پنگ بازان حاضر در اردو علیرضا مسعودی پینگ پنگ باز مستعد و آینده دار استان قم بود.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم در ادامه با اشاره به معیار انتخاب پینگ پنگ بازان دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی تصریح کرد: افراد دعوت شده به این اردو در رده سنی نونهالان بر حسب آخرین رده بندی قهرمانی نونهالان کشور انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: همچنین نفرات انتخابی خردسالان با توجه به نتایج کسب شده آن‌ها در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی خردسالان کشور که در استان کرمان به انجام رسید برای انجام تمرینات مستمر به اردوی آمادگی دعوت شدند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم تصریح کرد: از سایر بازیکنان مقام‌دار در رده‌های سنی نونهالان و خردسالان در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور در سال ۹۰، در مراحل بعدی اردوهای پیش رو تیم ملی پینگ پنگ دعوت به‌عمل خواهد آمد، ضمن اینکه این اردو امروز با انجام یک دور مسابقه بین نفرات پینگ پنگ باز شرکت کننده به پایان رسید.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.pqea2bqxxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما