پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 9057

8 بانوی برتر قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت از هشت بانوی برتر قم تجلیل شد.
8 بانوی برتر قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، مدیر اجرایی هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با مراسم گلباران و رونمایی از تالار عکس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و آقا علی ابن موسی الرضا فعالیت خود را آغاز کرد.

سیدمجید رضوی اظهار داشت: این برنامه با حضور حداکثری مردم شهیدپرور استان قم و جوانان ولایی به همت مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) بزرگترین تشکل مذهبی کشور و همکاری معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم طبق سنوات گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: در ایام دهه کرامت سومین همایش تجلیل از بانوان و دختران برتر استان قم در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت برگزار شد.

مدیر اجرایی هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت گفت: در این همایش که با اجرای برنامه‌های متفاوت از قبیل اجرای گروه سرود پیروان ولایت، مداحی مداح اهل بیت سید رضا تحویلدار، قرائت قرآن توسط یکی از قاریان بین المللی، سخنرانی خانم ظهیری مشاور استاندار در امور بانوان و سخنرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم همراه بود، از هشت نفر از بانوان و دختران برتر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی، قرآنی و اقتصادی تجلیل به عمل آمد.

وی بیان کرد: نظر به اینکه این برنامه در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، از مادر شهیدان زین‌الدین به عنوان بانوی اسوه صبر و استقامت با اهداء لوح و تندیس جشنواره تجلیل ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pqoa2bqxmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما