يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 7815
وزیر کشور:

هر چقدر جلو می‌رویم دشمنی‌ها علیه ما بیشتر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: وزیر کشور بیان کرد: هر چقدر جلو می‌رویم دشمنی‌ها علیه ما بیشتر می‌شود البته دشمنان با گذشت ۳۰ سال از انقلاب هنوز تحلیل درستی از این ملت ندارند و همه تیرهای آنها به سنگ می‌خورد.
هر چقدر جلو می‌رویم دشمنی‌ها علیه ما بیشتر می‌شود
به گزارش قم نیوز، مصطفی محمدنجار پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه قم پایگاه شیعه و مرکز نشر مکتب جعفری به سراسر جهان است، اظهار کرد: این شهر برای همه ایرانیان، شیعیان و مسلمانان یک مفهوم ویژه و خاص دارد و مردم قم در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها پیشتاز و پیشگام بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم قم در آغاز انقلاب شروع کننده بوده و در عرصه‌های مختلف انقلاب همیشه شهر قم زبانزد بوده است، خاطرنشان کرد: وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران و همچنین حضور علما و مراجع بزرگ شیعه موجب شده که این شهر به چشم امید همه جهان تبدیل شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز دنیا به وجود این انقلاب عظیم که به دست امام راحل که فرزند قم بود بنا شد، افتخار می‌کند، تاکید کرد: امروز نظام اسلامی خواب نظام سلطه را پریشان کرده و بساط چپاولگری آنها را برچیده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی اسم فیضه‌ و حوزه‌های علمیه به میان می‌آید همه یاد ایثار، جهاد و شهادت می‌افتند، افزود: خدمت در این استان کار بسیار ویژه‌ای است.

نجار با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام موسی‌پور توفیقات خوبی در این استان داشت، گفت: کسی که در جوار مرقد کریمه اهل بیت به این مردم خدمت کند، قطعا مورد تفقد این بانو و خاندان ایشان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام موسی‌پور زحمات بسیار زیادی کشیده و خدمت صادقانه‌ای داشت، افزود: مدت کمی که نسبت به ایشان شناخت پیدا کرده بودم می‌دانستم که وی قدرت مدیریتی و توانمندی‌های بسیار دارد و امروز کارنامه عمل ایشان موجب خوشحالی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه روزی دولت خدمتگزار تصمیم گرفت که این مسئولیت را به حجت‌الاسلام موسی‌پور واگذار کند، اضافه کرد: امروز دولت تصمیم گرفته در جایی دیگر از وجود ایشان استفاده کرده و تغییر مدیریت صورت گیرد و گردش مدیریتی بر مبنای یک سلسه کارها صورت می‌گیرد و این تغییر به دلیل وجود نارضایتی نیست.

وی با اشاره به اینکه نظام ما امروز در داخل و در سطح منطقه و بین‌الملل از یک اقتدار برخوردار است، گفت: روز به روز بر عزت، اقتدار و افتخار این نظام افزوده می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است، یادآور شد: گزارشاتی که از نقاط مختلف از حوزه‌های سیاسی، عمرانی و... می‌رسد نشان می‌دهد کل کشور در حال پیشرفت و رشد است و توسعه و تعالی کشور واقعا مثال زدنی است.

وی تصریح کرد: توسعه‌ای که در کشور دنبال شده یک توسعه متوازن مبتنی بر عدالت راهبردی بوده و در همه استان‌های کشور در ابعاد مختلف کارهای خوبی صورت گرفته است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام ملت حول محور ولایت، چشم دشمنان را کور کرده و آثار این وحدت را مشاهده می‌کنیم، افزود: در سال گذشته با وجود هجمه‌های سنگین دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در صحنه انتخابات، مردم در روز انتخابات با حضور ۶۴ درصدی حضوری پرشور را رقم زدند.

وی تاکید کرد: در انتخابات اخیر مجلس مردم احساس کردند که باید به ندای رهبر انقلاب لبیک جانانه بدهند و با حضور گسترده خود سیلی محکمی به صورت دشمنان انقلاب زدند.

نجار با اشاره به اینکه مردم خود حافظ انقلاب هستند و هر سختی و مرارتی که لازم باشد را تحمل می‌کنند، افزود: انسجام و اتحاد داخلی ارزش بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که در سطح منطقه امروز نظام ما به یک الگو تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در خیزش اسلامی که در کشورهای منطقه شروع شده ایران اسلامی یک الگو است، خاطرنشان کرد: هر چقدر ما جلو می‌رویم دشمنی‌ها علیه ما بیشتر می‌شود البته دشمنان با گذشت ۳۰ سال از انقلاب هنوز تحلیل درستی از این ملت ندارند و همه تیرهای آنها به سنگ می‌خورد.

وزیر کشور تصریح کرد: همه خدمتگزاران در این نظام کمر همت بستند که در شأن این ملت خدمت کنند و همه مسئولان به دنبال این هستند که حق ملت را ادا کنند.

وی با اشاره به اینکه در استان قم هر چقدر هم کار کنیم باز کم است، گفت: مردم هرجا که احساس خطر و نگرانی می‌کنند در صحنه هستند بنابر این مسئولان باید در راه خدمت به این ملت کمر همت ببندند.

نجار با اشاره به اجرای پروژه‌های انتقال آب از سرشاخه‌های دز،‌ منوریل، طرح حرم تا حرم، راه قم - گرمسار و... اظهار کرد: آقای پیریایی ان‌شاءالله پیشرفت‌ها را با سرعت بالاتری تداوم دهند و رئیس جمهور هم تاکید دارد که کارها با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات گسترده‌ای در زمینه عمران و آبادانی قم انجام شده است، یادآور شد: استقرار استان قم در چهارراه مواصلاتی کشور، وجود منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، وجود دریاچه نمک و وجود ذخایر نفت و گاز نشانه ظرفیت‌های این استان است و ما در اینجا از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام موسی‌پور تشکر کرده و برای آقای پیریایی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مدیران باید به استاندار جدید برای ادامه مسیر پیشرفت کمک کنند، گفت: با عنایت به خیرات و برکات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، این قانون باید با قوت ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه توسعه بخش کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: ۳۶ میلیون هکتار زمین قابل کشت در کشور وجود دارد که ۱۸ میلیون هکتار آن در حال حاضر استفاده می‌شود و سیاست‌ دولت این است که دو میلیون هکتار دیگر از این زمین‌ها زیر کشت برود.

نجار با اشاره به اینکه باید با افزایش میزان تولید از واردات جلوگیری کنیم، ادامه داد: در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در دولت هدف گذاری خوبی شده است.

وی با اشاره به اینکه انجام سفرهای استانی دولت یک الگوی موفق مدیریتی است، تاکید کرد: باید به وضعیت فرهنگی استان، اعتلای ارزش‌های فرهنگی، الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت و... توجه شود.

وزیر کشور نظارت بر انجام پروژه‌های عمرانی، مدیریت هزینه‌ها، ‌توسعه زیربناها در مناطق روستایی، برنامه ریزی برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را مورد تاکید قرار داد و گفت: طبق فرمایش رهبری باید بستری فراهم شود که ظرفیت‌ها و استدادها به فعلیت برسند.

وی ضرورت مبارزه با کوچک‌ترین مظاهر فساد، خدمت صادقانه، صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف، انضباط اداری و مالی، اجتناب از هزینه‌های غیرضروری، انتخاب افراد ولایت مدار بر اساس شایستگی‌ها را از دیگر نکات مورد تاکید در مدیریت استان عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.sqma2bq4pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما