سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : 1217
کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم:

امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم گفت: صبای قم برای جبران امتیازات از دست رفته در دیدار هفته قبل برابر ذوب آهن قطعا برای شکست تیم نساجی انگیزه بالایی دارد.
امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محمد عرب خراسانی اظهار داشت: در واقع اکنون که موقعیت ما در جدول مناسب است، پیروزی در مصاف با نساجی قائمشهر موجب تثبیت موقعیت صبای قم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید نیز می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون که تیم صبا در مکان سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد، شرایط نیز برای ما آماده است که بازی خوبی را برابر نساجی قائمشهر به نمایش گذاشته و همچون هفته نخست که در خارج از خانه ابومسلم را بردیم، این بار تیم نساجی را شکست دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید با توجه به حضور تیم‌های مطرحی همچون ذوب آهن، سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز همانند لیگ برتر بزرگسالان از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه باید از این هفته به بعد هم برای کسب پیروزی و هم برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی تلاش کنیم، بیان کرد: دیدار امروز مقابل نساجی قائمشهر در خانه حریف برای ما تعیین کننده است و می‌خواهیم فاتح سه امتیاز آن باشیم.

عرب ‌خراسانی ادامه داد: کسب دومین پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم ما را یک گام به امید بیشتر برای موفقیت در صعود به جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک‌تر خواهد کرد زیرا حریفان با فاصله‌ای اندک پشت سر ما هستند و باید با انگیزه بیشتری در بازی‌های آینده با حریفان رقابت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت صبای در آستانه این بازی در هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید، ابراز داشت: بعد از تساوی خانگی در هفته دوم می‌خواهیم در این دیدار برنده باشیم تا دو امتیازی که در خانه از دست دادیم جبران شود.

کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به پیروزی در مصاف با ابومسلم در هفته نخست، بازیکنان ما با اعتماد به نفس مبنی بر اینکه بار دیگر می‌توانیم در خانه حریفان پیروز شویم، مصمم به شکست تیم نساجی قائمشهر هستند.

وی با بیان اینکه در وضعیتی قرار داریم که باید سه امتیاز بازی مقابل نساجی قائمشهر را به هر شکل به دست بیاوریم، یاد آور شد: اهمیت موفقیت صبای قم در کسب برتری برابر میزبان در مسابقه امروز در ورزشگاه اختصاصی حریف برای تمام بازیکنان ما مهم‌ترین انگیزه برای پیروزی است.

عرب خراسانی با بیان اینکه هفته گذشته مقابل ذوب آهن از شرایط آرمانی فاصله داشتیم و مساوی کردیم، تصریح کرد: پیروزی در دیدار این هفته برابر نساجی قائمشهر سبب خواهد شد تا با آرامش بیشتری به مصاف دیگر رقبای خود برویم.

دیدار صبای قم و نساجی قائمشهر از ساعت ۱۶ امروز در هفته سوم از دور رفت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.sqsa2bqimla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما