شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 7608
در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می شود؛

برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: با موافقیت فدراسیون تنیس، قم میزبانی رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور را بر عهده گرفت.
برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور در قم
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: بعد از اینکه آمادگی خود را در ماه های پایانی سال گذشته برای قبول میزبانی یکی از مسابقات مهم تنیس کشور به فدراسیون اعلام کردیم، قرار شد این رقابت ها با موافقت فدراسیون در قم برگزار شود.

مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تنیسورهای سراسر کشور
وی تصریح کرد: بر این اساس قرار است رقابت‌های تنیس قهرمانی رده های سنی پایه کشور با حضور تیم هایی از استان های مختلف کشور در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهرستان قم برگزار شود تا چهره نفرات برتر کشور در سال ۹۱ مشخص شوند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اظهار داشت: زمین های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مجموعه ای است که با تجهیز شدن آن، اکنون امکان برگزاری هر مسابقه معتبر تنیس در آن وجود دارد و بدین ترتیب پیکارهای دو رده سنی زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال در قم برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره از مسابقات‌ بیان کرد: با توجه به زمان‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون تنیس، قرار است این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های مدعی از سراسر کشور، از سیزده تیر ماه به مدت یک هفته روز برگزار ‌شود.

خاتمی افزود: با به دست آوردن میزبانی برگزاری رقابت های تنیس قهرمانی زیر ۱۲ و زیر ۱۴ کشور، در این مسابقات تیم هایی از استان های کرمانشاه، مازندران، یزد، کرمان، هرمزگان، زنجان، قم، سمنان، خراسان جنوبی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، سیستان و بلوچستان و گیلان برای کسب عنوان قهرمانی کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

پیش بینی حضور ۱۵۰ تنیسور در پیکارهای ۱۲ و ۱۴ سال کشور
وی عنوان کرد: پیش بینی ما حضور نزدیک به ۱۵۰ تنیس باز از استان های مختلف کشور در مسابقات تنیس رده سنی زیر ۱۲ و ۱۴ سال کشور است و اینکه انشاءالله رقابت های جذاب و تماشایی را در این دوره از پیکارها تماشا کنیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای اعلام آمادگی تیم های مایل به شرکت در این رقابت ها، بیان داشت: بر اساس تصمیم سازمان لیگ تنیس کشور آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم ها یکشنبه ۱۱ تیرماه تا ساعت ۱۴ خواهد بود.

وی یاد آور شد: برای میزبانی شایسته از تنیسورهای شرکت کننده در پیکارهای تنیس قهرمانی کشور، امکانات و شرایط خوبی را پیش بینی کرده ایم و انشاءالله با وضعیت خوبی که در تنیس قم فراهم است به موفقیت تنیس بازان قمی نیز امیدوار هستیم.

خاتمی تصریح کرد: برای این منظور رقابت های تنیس انتخابی قم در هر دو رده سنی زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال با شرکت چهره های مدعی تنیس قم برگزار شد و در نهایت هشت نفر از آن ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.xqma2bqe4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما