شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 37454
منبع : ستاد خبری طرح آرامش بهاری اوقاف قم
با حضور مدیرکل اوقاف قم برگزار شد

آغاز طرح آرامش بهاری اوقاف قم در مزار مقدس شیخان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طرح آرامش بهاری که در بقاع متبرکه برگزار می‌شود جهادی فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
آغاز طرح آرامش بهاری اوقاف قم در مزار مقدس شیخان
به گزارش قم نیوز و به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم در مراسم آغاز به‌ کار طرح آرامش بهاری نوروز 95 که در مزار مقدس شیخان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با توجه به تجربیات سال گذشته و با شیوه‌ای نوین همزمان با سایر استان‌ها در قم آغاز می‌شود.

وی افزود: عزمی جدی‌تر از گذشته در برگزاری این طرح دیده می‌شود و همه کارکنان اداره کل اوقاف همراه با مبلغان، این آمادگی را دارند که طرح بزرگ آرامش بهاری را در سطح استان برگزار کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه بیش از 100 نفر از مبلغان اعزامی و مستقر اوقاف در قالب این طرح فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: همچنین هزار نفر از اعضای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه در این طرح سهیم هستند.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران طرح آرامش بهاری در نوروز مانند برخی دیگر از افراد، خود را وقف مردم کرده‌اند و در تمام ایام تعطیل، به ارائه خدمات فرهنگی می‌پردازند؛ این طرح در واقع جهادی فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حسینی‌مقدم ضمن تشکر از توجه استاندار و مجموعه ستاد تسهیلات زائرین قم به طرح آرامش بهاری گفت: این طرح بخشی از خدماتی است که در قالب ستاد تسهیلات نوروزی به مسافران ارائه می‌شود و هم‌افزایی در اجرای آن می‌تواند بیش از گذشته اهمیت داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برپایی خیمه معرفت برای نخستین بار در آستان مقدس فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: این خیمه‌ها با توجه و عنایت تولیت حرم مطهر و مسجد جمکران برپا شده‌اند.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcc00q1.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما