جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 52484
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس موقت شورای شهر قم:

رسانه‌ها به نقد منصفانه شورا بپردازند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم گفت: از نقد منصفانه نمی‌ترسیم چرا که به دنبال شفاف‌سازی بوده و اگر اشتباهی را انجام دهیم شهامت عذرخواهی کردن و پذیرفتن آن را داریم به همین علت از رسانه‌ها نیز درخواست داریم به شفاف‌سازی و نقد منصفانه بپردازند.
رسانه‌ها به نقد منصفانه شورا بپردازند
رسانه‌ها به نقد منصفانه شورا بپردازند
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی، از حماسه حضور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یاد کرد و افزود: مردم قم 13 نفر را به عنوان منتخبین خود برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه سه ماه از برگزاری انتخابات گذشته است، اضافه کرد: طی این مدت منتخبین شورای اسلامی شهر قم برنامه‌های مختلفی را دنبال کرده‌اند که این اقدامات نتایج مشخصی دارد.

رئیس موقت پنچمین دوره شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه منتخبین شورای اسلامی شهر قم تا کنون 39 جلسه و دیدار را برگزار کرده‌اند، تصریح کرد: علاقمندی به خدمت و تلاش سبب شد که این افراد اهتمام جدی در آغاز کار خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه برنامه 1400 شهرداری، ‌آشنایی با بدنه اجرایی شهرداری، بررسی برنامه سال جاری، تحلیل عملکرد  چهار ماه اخیر شهرداری، دیدار با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)، تولیت مسجد مقدس جمکران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار قم از جمله اقدامات انجام شده است.

جلالی از حضور منتخبین مردم در نشست‌های رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قم یاد کرد و گفت: وظایف شورا در این جلسات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت تا فضای ذهنی منتخبین پنجم شورای اسلامی شهر قم نسبت به انتظارات و ظرفیت‌ها آماده شود.

وی یادآور شد: از نقد منصفانه نمی‌ترسیم چرا که به دنبال شفاف‌سازی بوده و اگر اشتباهی را انجام دهیم شهامت عذرخواهی کردن و پذیرفتن آن را داریم به همین علت از رسانه‌ها نیز درخواست داریم به شفاف‌سازی و نقد منصفانه بپردازند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcc00qp.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما