سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 14404
با محوریت آثار روزه و تقوا:

نرم افزار صراط مستقیم 2 عرضه می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور از عرضه نرم افزار صراط مستقیم 2 با محوریت آثار روزه و تقوا خبر داد.
نرم افزار صراط مستقیم 2
نرم افزار صراط مستقیم 2
به گزارش قم نیوز، سید مهدی هاشمی مهر بیان کرد: نرم افزار مجموعه سخنرانی ها و پرسش و پاسخ هایی از آیت الله خوشوقت تهرانی با موضوع آثار روزه در تقوا تحت عنوان نرم افزار صراط مستقیم 2 در قم تولید و به زودی عرضه می شود.
 
وی گفت: این نرم افزار با هدف اشاعه معارف اسلامی و تسهیل در پژوهش و تحقیق به همت مرکز کامپیوتری نور و موسسه فرهنگی و هنری محبین صاحب الزمان(عج) وابسته به بیت مرحوم خوشوقت تولید و به زودی عرضه می شود.
 
مدیر بخش فرهنگی مرکز نور بیان کرد: علاقه مندان می توانند در این نرم افزار مواردی از جمله مجموعه سخنرانی و پرسش و پاسخ هایی از آیت الله خوشوقت را به صورت صوتی و تصویری مشتمل بر موضوعات و مباحث گوناگون اخلاقی و اسلامی را مورد استفاده قرار دهند.
 
وی گفت: شرح دعای صحیفه سجادیه در استقبال و وداع ماه مبارک رمضان، فلسفه روزه، احکام روزه و روزه دار، ارتباط روزه باتقوا، روزه واقعی و مراقبت بعد از ماه مبارک رمضان و غیره از جمله موضوعات این نرم افزار است.
 
هاشمی بیان کرد: ارائه بیش از 600 پرسش و پاسخ قرآنی، اخلاقی، اعتقادی، تربیتی و مباحث مربوط به روزه به همراه عنوان بندی جداگانه هر سوال، از دیگر موضوعاتی است که کاربران می توانند با تهیه این نرم افزار آن را مورد بهره برداری قرار دهند.
 
 
وی ادامه داد: از قابلیت های پژوهشی این نرم افزار می توان به ارائه فهرست درختی جلسات به همراه امکان پخش هر کدام، جستجو در عناوین فهرست درختی جلسات، قابلیت استفاده از طریق رایانه و دستگاه ، پخش صوت و فیلم از قابلیت های این نرم افزار است.
 
هاشمی بیان کرد: لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند برای اطلاع از عرضه این نرم افزار به پایگاه اینترنتی www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc00qs.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما