يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 12424
رفعتی راد خبر داد:

نمایشگاه "زندگی بدون دخانیات" در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول مرکز بهداشت و مشاوره پردیس قم دانشگاه تهران از برگزاری نمایشگاه "زندگی بدون دخانیات" در پردیس قم دانشگاه تهران خبر داد.
نمایشگاه "زندگی بدون دخانیات" در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، معصومه رفعتی راد اظهار داشت: نمایشگاه "زندگی بدون دخانیات" از ۱۳ الی ۱۶ اسفند در دانشگاه تهران پردیس قم برگزار می شود.

مسئول مرکز بهداشت و مشاوره پردیس قم دانشگاه تهران تصریح کرد: این نمایشگاه روز یکشنبه ۱۳ اسفند توسط مدیر پردیس قم دانشگاه تهران افتتاح شده و تا ۱۶ اسفند ادامه دارد.

وی بیان کرد: فیلم قصه پریا روز یکشنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پخش شده و بعد از آن توسط دکتر خنی فر نقد و بررسی می شود.

وی بیان داشت: این نمایشگاه دارای پنج غرفه دخانیات و اعتیاد، هلال احمر، انتقال خون، کارگاه آموزشی با موضوع اعتیاد و دخانیات و کارگاه نقاشی است.

برگزار کننده نمایشگاه "زندگی بدون دخانیات" عنوان کرد: روز دوشنبه کارگاه بررسی مواد روان گردان و آثار آن در فرد، توسط کارشناس اعتیاد برگزار می شود.

وی ابراز داشت: روز سه شنبه تئاتر اچ آی وی توسط گروه تئار دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه در این نمایشگاه اجرا می شود.

مسئول مرکز بهداشت و مشاوره پردیس قم دانشگاه تهران تصریح کرد: روز چهارشنبه ۱۶ اسفند از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه الی ۱۲ ،کارگاه آموزش مبانی زیست شناختی مصرف مواد اعتیادآور، توسط دکتر طاهری نخست، عضو دفتر مقابله با جرم و مواد سازمان ملل متحد برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در غرفه دخانیات و اعتیاد ،کاریکاتور، نقاشی و پوسترهایی در زمینه افراد مصرف کننده داروهای روان گردان و اثرات آن به نمایش گذاشته می شود.

مسئول مرکز بهداشت و مشاوره پردیس قم دانشگاه تهران عنوان کرد: غرفه ای شامل آموزش ورود مواد به داخل بدن در قالب پوستر، کتابچه و بروشورهایی در رابطه با آثار قلیان و سیگار به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

وی ابراز داشت: مسئولان انتقال خون در غرفه انتقال خون به آموزش خون سالم و افرادی که می توانند خون بدهند می پردازند.

رفعتی راد تصریح کرد: درغرفه ایدز و هپاتیت دانشجویان به آموزش این بیماری ها و اثرات آن و چگونگی در امان ماندن از آن به بازدیدکنندگان می پردازند.

برگزار کننده این نمایشگاه اضافه کرد: در غرفه هلال احمر کمک های اولیه با استفاده از تصاویر آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: در غرفه نقاشی نیز بازدیدکنندگان می توانند نقاشی، کاریکاتور و تصاویری در رابطه با موضوع نمایشگاه کشیده و برترین آثار آن ها نیز تجلیل می شود.

خاطرنشان می شود: تمام دانشجویان می توانند همه روزه از ۱۳ الی ۱۶ اسفند ساعت هشت الی ۱۶ از این نمایشگاه دیدن کنند.

گفتنی است این نمایشگاه در پردیس قم دانشگاه تهران واقع در جاده قدیم قم-تهران ، پایین تر از ترمینال دایر است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc00qs.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما