دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47354
منبع : خبرگزاری فارس
در نخستین جلسه سال 96 اعضای اجرایی هیأت‌‌‌

مسوولان کمیته‌های بانوان هیأت‌‌‌ ‌‌‌ تکواندو قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسوولان کمیته‌های بانوان هیأت‌‌‌ ‌‌‌ تکواندو استان قم در پایان نخستین جلسه سال 1396 اعضای اجرایی این هیأت‌‌‌ ‌‌‌ ورزشی معرفی شدند.
مسوولان کمیته‌های بانوان هیأت‌‌‌ ‌‌‌ تکواندو قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، تکواندو از جمله هیأت‌‌‌ ‌های ورزشی است که به دلیل برخورداری از جمعیت پرتعداد ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده و همچنین رشته‌های متنوع زیر مجموعه خود نظیر کیوروگی، پومسه، هان‌مادانگ و پاراتکواندو در هر دو بخش مردان و بانوان از هیأت‌‌‌ ‌‌‌‌هایی است که انتظار زیادی از آن برای کسب مدال از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی وجود دارد.

این هیأت‌‌‌ ‌‌‌ از امیدهای مسوولان ورزش استان قم برای کسب سهمیه رویدادهای بزرگ دو سال آینده یعنی بازی‌های آسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی و همچنین بازی‌های المپیک 2020 به میزبانی شهر توکیو ژاپن است و از هم اکنون برنامه‌ریزی برای تحقق این اتفاقات مهم انجام شده است.

البته تکواندو با داشتن چهره‌ آینده‌دار و موفقی همچون محمد صفایی در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران، سهمیه اعزام به بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کرده است و در تقویم سال جاری خود به دنبال حضور موفق در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور است.

یکی از بخش‌های پرکار هیأت‌‌‌ ‌‌‌ تکواندو استان قم، بانوان هستند که جلسه اعضای اجرایی آن با حضور نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ ‌‌‌ به عنوان نخستین جلسه رسمی سال 1396، با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان کمیته‌های هیأت‌‌‌ ‌‌‌ در بخش بانوان با اهداف و برنامه‌های تکواندو بانوان در سال جدید و تقویم ورزشی فعالیت‌های سال 96 برگزار شد.

این جلسه با حضور فاطمه سادات محمودی از کمیته داوران، سمیرا اسلامی از کمیته مسابقات، مریم فرهادی از کمیته آزمون، فاطمه خدمتگزار از کمیته آموزش، نرگس خرمی‌نیا از کمیته پومسه، معصومه نادری از کمیته مربیان، فرناز امینی از کمیته لیگ و مریم‌سادات محمودزاده‌حسینی از کمیته روابط عمومی تشکیل شد.

برگزاری آزمون‌های استانی با آگاهی کامل از بخشنامه‌های آزمون، برگزاری تمامی دوره‌های آموزشی، توسعه پومسه در استان با تشویق هنرجویان و برگزاری مسابقات پومسه چند جانبه و برگزاری مسابقات قهرمانی کیوروگی و ایجاد حس رقابت بیشتر بین بانوان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین موضوعات دیگری نظیر اطلاع‌رسانی جامع به تمام مربیان این رشته، بازدید از دوره‌های تکواندو قم، توسعه طرح زکات، مدیریت کارآمد در بخش قضاوت مسابقات و همچنین پوشش خبری فعالیت‌های بانوان از جمله مواردی بود که در سخنان نایب‌رییس این هیأت‌‌‌ ‌‌‌ مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc01q0.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما