سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 25394

صبای قم از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هفته نخست لیگ بر‌تر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.
صبای قم از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، فصل جدید لیگ بر‌تر فوتبال کشور از اوایل مرداد آغاز می‌شود و ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات در ۳۰ هفته دیدارهای لیگ چهاردهم فوتبال کشور را برگزار می‌کنند.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ چهاردهم با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه برنامه این مسابقات مشخص شد و بر این اساس تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در فصل جدید در خانه مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد.

صبا فصل گذشته در نخستین دیدار خود در لیگ بر‌تر در هفته نخست در قم میزبان ملوان بندر انزلی شد و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد در حالی که مروری بر سال‌های اخیر لیگ بر‌تر نشان می‌دهد صبا معمولا در هفته نخست نتیجه خوبی می‌گیرد ضمن اینکه هر‌گاه در نخستین بازی خود میزبان بوده برنده از میدان خارج شده است.

ذوب آهن و صبا فصل گذشته در دیدار رفت خود در لیگ بر‌تر در روزی که داور مسابقه در اصفهان یک پنالتی مشکوک به سود میزبان گرفت برابر ذوب آهن به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در دیدار برگشت دو تیم در فصاله ۳ هفته مانده به پایان لیگ بر‌تر، صبا در ورزشگاه یادگار امام قم ۲ بر یک ذوب آهن را از پیش رو برداشت و پیروزی مهمی در راستای بقا در لیگ بر‌تر به دست آورد.

دیدارهای هفته نخست لیگ بر‌تر از نهم مرداد آغاز می‌شود و بر اساس اعلام مسئولان سازمان لیگ، روز اول خردادماه سال ۹۴ به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc01qi.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما