شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 21334

پذیرش دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴

قم نيوز : قم نيوز: موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت، در مقطع کار‌شناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳، از طلاب واجد شرایط ثبت نام می‌کند.
پذیرش دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴
به گزارش قم نيوز، موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در این موسسه آموزشی در رشته‌های تربیت اخلاقی، اخلاق کاربردی، راهنمایی و مشاوره و روان‌شناسی اسلامی و فلسفه اخلاق، در مقطع کار‌شناسی ارشد، از میان برادران طلبه واجد شرایط است.

از شرایط ثبت نام در این موسسه می‌توان به التزام عملی به احکام اسلام، تقید به ارزش‌های اسلامی، نداشتن منع قانونی برای تحصیل، برخورداری از سلامت روحی و روانی، دارا بودن حداقل مدرک سطح دو یا سطح یک حوزه علیمه همراه با کار‌شناسی معتبر، برخورداری از حسن سلوک و زی طلبگی اشاره کرد.

تعهد به اشتغال به تحصیل در حوزه تا پایان دوره تحصیلی، حداکثر سن ۴۰ سال و قبولی در آزمون اختصاصی و مصاحبه شفاهی از دیگر شرایط پذیرش اعلام شده است.

تحصیل در رشته‌های موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت ویژه برادران طلبه بوده و پیمودن دوران تحصیل به صورت رایگان است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت به نشانی اینترنتی www. oveice. com و یا تماس با شماره‌های ۳۲۹۳۰۵۲۰ ـ ۳۲۹۳۰۶۲۰ ـ ۰۲۵ جهت ثبت نام اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc01qi.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما