چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 52394
منبع : خبرگزاری فارس
در مجموعه ورزشي تختي قم صورت گرفت

استارت صباي قم براي حضور در ليگ فوتبال جوانان ايران

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم براي حضور موفق در فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال جوانان ايران برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را آغاز كرد.
استارت صباي قم براي حضور در ليگ فوتبال جوانان ايران
به گزارش قم نیوز، امسال پنجمین سالی است که تیم فوتبال جوانان صبا به نمایندگی از قم قصد حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را دارد، تیمی که در دو سال اخیر تا یک قدمی مرز صعود به لیگ برتر پیش آمد اما در لیگ دسته اول ماندگار شد.

صبای قم در دو سال اخیر با مدیریت مناسب، تدابیر کادر فنی و نمایش قابل قبول بازیکنان مستعد خود موفق به کسب نتایج بسیار خوب در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران شد و مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را نیز کسب کرد اما از صعود به لیگ برتر بازماند.

این در حالی است که باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در حال حاضر چهار تیم در رده‌های سنی مختلف لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشور دارد، به طوری که تیم‌های بزرگسالان و جوانان صبای قم در لیگ دسته اول ایران حاضر هستند و تیم‌های نوجوانان و امید این باشگاه‌ در لیگ برتر به میدان می‌روند.

همان کادر فنی که در فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران هدایت صبای قم را انجام داد، برای بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ این رده سنی همچنان در صبا ماندگار است و صبایی‌ها بار دیگر با هدایت یکی از بازیکنان خوب و خوشنام سابق فوتبال قم و سرمربی فعلی خود یعنی داوود عاصم‌آبادی برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف حریفان خواهند رفت.

تیم فوتبال جوانان صبا بعد از حفظ کادر فنی سال گذشته، در اطلاعیه به تمامی استعدادهای این رده سنی از بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 به بعد تست‌گیری کرد تا با انتخاب بهترین‌ها از بین نخبه‌های این تست‌ و حفظ تعدادی از مهره‌های سال گذشته که شرایط سنی لازم برای لیگ امسال را دارند، در لیگ دسته اول حضور قدرتمندی داشته باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc01qp.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما