چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46814
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم مطرح کرد

لزوم ثبت نام رانندگان خودروهاي ديزلي براي دريافت سهميه سوخت

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم بر لزوم ثبت نام رانندگان خودروهاي ديزلي حمل و نقل بار براي دريافت سهميه سوخت تاكيد كرد.
لزوم ثبت نام رانندگان خودروهاي ديزلي براي دريافت سهميه سوخت
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به اجرای طرح سوخت ناوگان ویژه رانندگان خودروهای دیزلی حمل و نقل بار درون شهری اظهار کرد: این طرح از اوایل اسفند ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد که نیاز است رانندگان خودروهای دیزلی به سایت ویژه طرح یا سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه طرح سوخت ناوگان مبتنی بر پیمایش در بخش شهری و حومه است افزود: خودروهای دیزلی، وانت بارها و ۶ تن به بالا باید در سایتی که قبلا اعلام شده ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت در آینده به آنها اختصاص بگیرد وگرنه سوخت به آنها تعلق نمی‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمام خودروهای بار دیزل گازوئیل سوز موظف هستند به سایت www.utcms.ir و یا به واحد بار سازمان تاکسیرانی برای ثبت‌نام مراجعه کنند گفت: پس از ثبت نام در سامانه رانندگان این خودروها پس از تعطیلات نوروز می‌توانند برای دریافت پروانه به سازمان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه توزیع سوخت گازوئیل در سال ۹۶ بر مبنای پیمایش است گفت: پس از دریافت مجوز، سهمیه سوخت به رانندگان این خودروها اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc04q0.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما