يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 42854
منبع : پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم
دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی تاکید کرد

ضرورت بهره‌مندی از الگوهای علمی در شرایط کم‌آبی قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی گفت: شرایط کم‌آبی و وضعیت بد کشاورزی در قم ایجاب می‌کند تا با بررسی‌های تاریخی بتوانیم الگوهای علمی و عملی مناسبی را برای آینده پایه‌گذاری کنیم.
ضرورت بهره‌مندی از الگوهای علمی در شرایط کم‌آبی قم
به گزارش قم نیوز، سیده شبنم فاطمی، سیده شبنم فاطمی در دیدار با اعضای مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: دبیرخانه چهارمین کنگره بین المللی «تاریخ معماری و شهرسازی قم» با هدف ارتقای کیفیت مقاله‌های ارائه شده و همچنین نگاه کامل و جامع الاطراف به محورهای کنگره بر آن شد تا  در ابتدای کار کمیسیون‌های تخصصی را به عنوان بازوهای هیأت علمی کنگره تشکیل دهد و تاکنون هشت کمیسیون مطابق با محورهای کنگره تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان قم سعی کردیم تا هدایت و رهبری این کمیسیون را به این گروه واگذار کرده و امیدوار هستیم با توجه به شرایط کم آبی بتوانیم الگوی علمی مناسبی برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی افزود: پورمیدانی رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی از این کمیسیون استقبال کرد و مسؤولیت آن را پذیرفت و لزوم نگاه تاریخی به مقوله آب و کشاورزی در استان قم را پراهمیت دانست.

شایان ذکر است، پژوهشگران و محققان علاقمند برای ارتباط با این کمیسیون می‌توانند به دبیرخانه در خانه تاریخی زند مراجعه کرده و یا با تلفن 02537740492 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc04q0.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما