يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 24854

برترین‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی رده سنی جوانان قم برای شناخت ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
برترین‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز،‌ هیئت کشتی استان قم بعد از ماه مبارک رمضان یکی از مهمترین اعزام‌های خود را به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور انجام خواهد داد و زمان زیادی به برگزاری این مسابقات باقی نمانده است.

با توجه به اینکه هیئت کشتی استان قم برای هر اعزامی که به پیکارهای قهرمانی کشتی کشور در رده‌های سنی مختلف هر دو رشته آزاد و فرنگی انجام می‌دهد، اولویت اصلی برای شناخت برترین‌ها را پیکارهای انتخابی قرار داده بر همین اساس برترین‌های کشتی قم در مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان به میدان رفتند.

با توجه به اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان محسوب می‌شود، بهترین‌های کشتی استان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور در این انتخابی حاضر بودند.

کشتی‌گیرانی که تا سال گذشته در رده سنی نوجوانان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به میدان می‌رفتند از جمله محمدجواد رضایی و حسین ابراهیمی که امسال در جام بین المللی کودک نیز مدال گرفتند به عنوان سرشناس‌‌های کشتی قم در این انتخابی شرکت کردند تا بخت خود را برای عضویت در تیم اعزامی جوانان قم به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور آزمایش کنند.

با دعوت از کشتی گیران تمام باشگاه‌های فعال کشتی فرنگی قم برای حضور در مسابقات انتخابی، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت، رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم با حضور برترین‌های کشتی استان قم برگزار شد و در هشت وزن برترین‌های خود را شناخت.

کشتی گیران حاضر در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان استان قم در اوازن مختلف برای کسب مجوز عضویت در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با یکدیگر پیکار کردند در حالی که این رقابت‌ها در خانه کشتی مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید.

در این رقابت‌ها کشتی‌گیرانی از باشگاه‌های مختلف و در اوزان گوناگون شرکت داشتند و برای کسب رتبه‌های بر‌تر و حضور در تیم کشتی فرنگی جوانان قم باهم به رقابت پرداختند تا بعد از پایان این مسابقات تیم قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان برود.

رقابت‌های انتخابی در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم برگزار شد در حالی که در وزن ۵۰ کیلوگرم محمدجواد رضایی، در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی قادری، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی مرادحاصلی، در وزن ۶۶ کیلوگرم حسین ابراهیمی، در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدرضا صبوری، در وزن ۸۴ کیلوگرم بابک فتح‌علی، در وزن ۹۶ کیلوگرم علی‌اکبر حیدری و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم سیدحسین باقرزاده قهرمان اوزان هشت‌گانه شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc04qi.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما