دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 12884
منبع : قم نیوز
معاون مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری قم:

هیچ مشکل امنیتی برای زائرین و همشهریان قمی رخ نداده است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته امنیتی انتظامی ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: تاکنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی خاصی برای زائرین نوروزی و همشهریان قمی رخ نداده است.
هیچ مشکل امنیتی برای زائرین و همشهریان قمی رخ نداده است
به گزارش قم نیوز، حسین حکیم با اشاره به تدابیر اندیشیده برای تامین امنیت زائرین نوروزی و شهروندان قمی در ایام تعطیلات اظهار داشت: خوشبختانه با تشکیل جلسات مستمر کمیته‌های امنیتی زیرمجموعه ستاد تسهیلات زائرین استان تدابیر لازم برای تامین امنیت و آرامش زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (ع) اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آماده‌‌باش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در ایام نوروز برای خدمات رسانی به زائران و مجاورین کریمه اهل بیت (ع) تصریح کرد: تاکنون چهار جلسه تلفیقی کمیته امنیتی و ستاد تسهیلات زائرین در استان با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شده که مصوبات لازم برای تامین امنیت مردم در ایام تعطیلات به دستگاه‌های خدمات‌رسان ابلاغ شده است.

معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم ضرورت ارتقاء امنیت اجتماعی در ایام نوروز برای رفاه حال زائرین و همشهریان را یادآور شد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تاکنون هیچ مشکل امنیتی خاصی برای زائرین و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) رخ نداده است.

وی افزایش احساس امنیت برای شهروندان و مسافران نوروزی را وظیفه اصلی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در ایام نوروز عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و مجموعه ستاد تسهیلات زائرین استان، مردم تعطیلات نوروزی را در کمال آرامش و امنیت طی کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc04qs.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما