دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 19814
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم

980 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در قم توقیف شد

قم نيوز : قم نيوز:‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان مرکز بهداشت استان، 980 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در قم توقیف شد.
980 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در قم توقیف شد
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مرتضی آقاحسنی گفت: در بازرسی‌های کارشناسان بهداشت در روزهای ۲۵ تا ۳۰ بهمن‌ماه از ۹۵۶ مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، ۹۸۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف کشف، توقیف و معدوم شد.

وی با اشاره به شناسایی و معرفی ۳۳ متصدی متخلف به مراجع قضایی ادامه داد: همچنین در این مدت علاوه بر صدور ۶ مورد اخطاریه بهداشتی، به منظور ارتقای سطح ایمنی مواد غذایی و کنترل آب مصرفی شهروندان، ۲۷ نمونه‌برداری مواد غذایی، ۷۰ مورد نمونه‌برداری آب و تعداد ۲۲۳ مورد کلرسنجی انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر رسیدگی به شکایات و گزارش‌‌های مردمی عنوان کرد: به همت بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت استان در هفته گذشته ۱۷ مورد از شکایات واصله از سوی شهروندان مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، شکایات و گزارش‌های خود را با شماره تماس ۳۶۶۰۶۰۵۱ در میان گذارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc04qs.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما