سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 48614
منبع : خبرگزاری فارس
در شب‌هاي ماه مبارك رمضان صورت مي‌گيرد

برگزاري رقابت‌هاي جام رمضان فوتسال قم به ياد شهداي مدافع حرم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های سال 1396 جام رمضان فوتسال باشگاه‌ها به ياد شهداي مدافع حرم با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم برگزار می‌شود.
برگزاري رقابت‌هاي جام رمضان فوتسال قم به ياد شهداي مدافع حرم
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام رمضان امسال نیز مانند سال‌های قبل در قم برگزار می‌شود و فوتسالیست‌های مستعد قم در ترکیب تیم‌هایی با نام‌ها و حامیان مالی متنوع در این بازی‌ها به میدان رفته و برای نشان دادن استعداد و نبوغ خود تلاش می‌کنند.

این در حالی است که با توجه به وجود استعدادها و نخبه‌های این رشته در رده‌های سنی مختلف، قم یکی از استان‌هایی مطرح فوتسال کشور شده و علاوه بر رقابت‌های باشگاهی که در دسته‌های اول و دوم در قم به انجام می‌رسد، جام رمضان یکی از تورنمنت‌های همیشه جذاب در قم است.

در سال‌های اخیر همواره مسابقات فوتسال جام رمضان قم به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شده و اکنون کمیته فوتسال هیات فوتبال قم نیز برای برگزاری این رقابت‌ها با حضور بازیکنان شاخص و نخبه فوتسال قم برنامه‌ریزی کرده است.

برای برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام رمضان در ماه رمضان سال 1396 فراخوان ثبت‌نام تیم‌های شرکت کننده از سوی کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم صادر شده و این رقابت‌ها که یکی از معتبر‌ترین بازی‌های غیررسمی این رشته در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود با ثبت نام از تیم‌های علاقمند از روز اول خرداد ماه، امسال به یاد شهدای مدافع حرم مزین شده و به انجام می‌رسد.

کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم به شکلی برنامه‌ریزی کرده است که این رقابت‌ها در شب‌های ماه مبارک رمضان بعد از ساعت افطار به انجام برسد، در حالی که هر تیم متشکل از ۱۲ بازیکن و یک نفر به عنوان مربی و یک نفر به عنوان سرپرست اجازه حضور در این رقابت‌ها را دارد.

در سال 1395 رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم با حضور 20 تیم برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات ابتدا در چهار گروه پنج تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای انجام دادند و بعد از سپری شدن مراحل مختلف، دیدار نهایی بین تیم‌های شهباز و سقف بهمن به انجام رسید و با قهرمانی بهمن به پایان رسید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc0eq0.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما