جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 48704
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل باشگاه نادر شيمي قم خبر داد

آغاز رسمي تمرينات نادرشيمي قم براي حضور در ليگ بسكتبال كشور

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل باشگاه نادر شيمي قم از آغاز رسمي تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي اين تيم براي حضور موفق در فصل جديد ليگ بسكتبال بانوان باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
آغاز رسمي تمرينات نادرشيمي قم براي حضور در ليگ بسكتبال كشور
به گزارش قم نیوز، محسن نادری، اظهار کرد: باشگاه نادر شیمی قم سابقه‌ای طولانی در فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی ورزش دارد و سال‌ها در سطح اول بسکتبال کشور تیم‌داری کرده ولی به صورت ویژه در بخش بانوان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و به دنبال پیشرفت در این بخش هستیم.

وی ادامه داد: بانوان قم در بسکتبال توانمندی و قابلیت‌های بسیار بالایی دارند اما این بخش همواره با موانع، مشکلات و محدودیت‌های زیادی برای پیشرفت مواجه بوده و یکی از مهمترین دلایل عدم پیشرفت بسکتبال بانوان در قم، برخوردار نبودن این رشته از حامی مالی است.

مدیرعامل باشگاه نادر شیمی قم تصریح کرد: سال‌ها سابقه فعالیت در بسکتبال را دارم و مشکلات این رشته را به خوبی می‌دانم، در بخش آقایان کار زیادی انجام داده‌ایم و اکنون در قسمت بانوان به دنبال پیشرفت هستیم و امیدوارم که این تلاش‌ها با حمایت مسوولان استان، به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و همکاری تمام بخش‌ها به ویژه همدلی در بین بانوان فعال در این رشته به ثمر برسد.

وی در ادامه از چهارمین سال حضور تیم بانوان نادر شیمی قم به صورت متوالی در لیگ‌های بسکتبال زنان ایران خبر داد و افزود: بعد از دو فصل حضور در لیگ دسته دوم بسکتبال و رقابت در فصل 1395 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، امسال هدف ما حضور در سوپر لیگ این رشته است.

نادری با اشاره به آغاز تمرینات تیم بسکتبال نادرشیمی برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران، بیان کرد: روز جمعه پنجم خرداد در سالن شهید رضائیان قم از علاقمندانی که به هر دلیل مرحله نخست تست‌گیری این تیم را از دست داده‌اند، در صورت تمایل بار دیگر تست‌گیری خواهد شد و این آخرین فرصت برای دختران و بانوان توانمند بسکتبال قم برای اثبات شایستگی‌های خود به کادر فنی تیم نادرشیمی است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc0mq0.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما