يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 31784
منبع : روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم
مسئول دارالقرآن الکریم قم:

مسابقات قرآنی تلاوت در قم برگزار می‌شود/ ثبت‌نام تا ۱۵ مرداد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دارالقرآن الکریم قم گفت: سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت به همت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم در قم برگزار می‌شود.
مسابقات قرآنی تلاوت در قم برگزار می‌شود/ ثبت‌نام تا ۱۵ مرداد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدجواد عظیمی در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۱۵ جزء پیوسته و قرائت قرآن کریم (تحقیق) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سه گروه سنی برادران بالای ۱۶ سال، برادران زیر ۱۶ سال و خواهران بالای ۱۶ سال از مخاطبان شرکت در این مسابقات هستند.

به گفته حجت‌الاسلام عظیمی، علاقه‌مندان تا ۱۵ مرداد ۹۴ فرصت دارند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت به نشانی اینترنتی http://www.telavat.com/ مراجعه کنند.

مسئول دارالقرآن الکریم قم زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات را ۵ و ۶ شهریور اعلام کرد و گفت: برندگان این مسابقه به مرحله کشوری که ۲۶ و ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود راه می‌یابند.

وی ترغیب قاریان قرآن كریم به حفظ آیات قرآن و فهم معانی آن و ارائه تلاوت‌های زیبا با محوریت القاء معانی آیات به شنونده، ترغیب حافظان قرآن كریم به فهم معانی آیات قرآن و ایجاد شور قرآنی و زمینه لازم برای حضور قاریان و حافظان به‌ویژه قاریان و حافظان نوجوان و جوان در رقابتی سالم و ارزشمند و زمینه سازی جهت شناسایی، رشد و هدایت استعدادهای قرآنی را را از اهداف این مسابقات برشمرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc0mq1.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما