سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 25754

تحدید نسل یک نقشه صهیونیستی است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: شیعیان باید با کثرت نسل با نقشه صهیونیست ها برای کاهش جمعیت شیعیان مبارزه کنند و تحدید نسل یک نقشه صهیونیستی است.
تحدید نسل یک نقشه صهیونیستی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به جنایت های صهیونیست ها اظهار کرد: با ارتکاب جنایت های اخیر صهیونیست ها در غزه مشخص شده است که صهیونیست ها مسئله قدس را یک مسئله تمام شده نمی‌دانند و اهداف صهیونیست ها تنها با اشغال فلسطین اشغالی محقق نمی‌شود، بلکه صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد یک کشور بزرگ تر از رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها در بررسی های خود متوجه شدند که نرخ رشد جمعیت فلسطینی ها بیشتر از نرخ مهاجرت یهودیان به این رژیم است و با جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها به دنبال جلوگیری از رشد جمعیت فلسطینی‌ها در سرزمین های اشغالی هستند، رژیم صهیونیستی همچنین از طریق داعش دست به نسل کشی مسلمانان و شیعیان در عراق، سوریه و لبنان می‌زنند.

امام جمعه قم با اشاره به راه مبارزه با صهیونیست ها گفت: کشورهای اسلامی باید با یکدیگر متحد شوند تا جلوی رشد این غده سرطانی را در منطقه بگیرند، همچنین شیعیان باید با کثرت نسل با نقشه صهیونیست‌ها برای کاهش جمعیت شیعیان مبارزه کنند و تحدید نسل یک نقشه صهیونیستی است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) رعایت تقوا را امری ضروری دانست و افزود: خداوند سی روز ماه مبارک رمضان را قرار داده است تا ما با او مناجات کنیم، یک ماه مراقبه داشتن، فرصت کافی است تا ما در روح خودمان یک تحول ایجاد کنیم، البته انسانی می تواند از ماه رمضان بهره ببرد که روحیه عبادت و عبودیت در او جمع شده باشد، ابلیس روحیه عبادت داشت، اما او روحیه عبودیت نداشت.

امام جمعه قم با اشاره به مقام عبودیت بیان کرد: پیامبر (ص) ابتدا به مقام عبودیت نائل شد و پس از آن به مقام نبوت رسید، انسان برای رسیدن به مقام عبودیت باید تسلیم محض خداوند باشد، عید فطر عید عبادت و عبودیت است و آن چنان اهمیتی دارد که ما در نماز عید فطر خداوند را به این عید قسم می دهیم.

وی تصریح کرد: خداوند بهشت را برای کسانی قرار داده است که با خواهش های نفسانی خود مبارزه می کنند، ما در ماه رمضان با خواهش های نفسانی خود مبارزه کردیم و باید در طول سال هم این روحیه مبارزه با با خواهش نفسانی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcc0mqi.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما