دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 43574
منبع : خبرگزاری فارس

شکست کریمه قم در آغاز رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال کریمه قم نخستین مسابقه خود در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را با شکست پشت سر گذاشت.
شکست کریمه قم در آغاز رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال
به گزارش قم نیوز، بازی‌های هفته نخست از دور رفت مرحله گروهی مسابقات فصل 1395 لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور با انجام آخرین مسابقه از گروه نخست مقدماتی امروز در قم به پایان رسید و طی آن تیم والیبال کریمه قم در خانه خود و در حضور تماشاگران قمی علاقمند به این رشته ورزشی، برابر تهرانی خود تن به شکست داد.

* رقابت 16 مدعی برای صعود به لیگ برتر والیبال

امسال از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان برای برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول مردان ایران با عنوان جام شهدای منا برنامه‌ریزی شده است و در این لیگ تیم کریمه به نمایندگی از قم به میدان می‌رود.

فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران هفته نخست خود را در حالی سپری کرد که در این دوره 16 تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت تیم‌های اول و دوم یعنی قهرمان و نایب‌قهرمان بازی‌ها به لیگ برتر والیبال سال 1396 صعود کنند.

حضور 16 تیم در بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور در حالی قطعی شده است که این تیم‌ها رقابت خود را در دو گروه هشت تیمی مرحله مقدماتی آغاز می‌کنند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای بین مدعیان صعود به لیگ برتر به انجام خواهد رسید.

* فرصت اندک والیبالیست‌های کریمه برای تمرین و مسابقه

والیبالیست‌های کریمه قم در هفته نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود مقابل تیم والیبال عقاب نیروی هوایی تهران هماهنگی چندانی نداشتند اما تلاش زیادی کردند تا شروع آبرومندانه‌ای داشته باشند ولی در نهایت تن به شکست در سه گیم این دیدار حساس و البته جذاب دادند.

این تیم بعد از اینکه در آخرین لحظات تشکیل و راهی مرحله گروهی فصل 1395 مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور شد، بدون اینکه زمان کافی برای بدنسازی و همچنین انجام بازی تدارکاتی داشته باشد، در نخستین بازی داخل خانه مقابل عقاب نیروی هوایی تهران صف‌آرایی کرد.

بدین ترتیب تیم والیبال کریمه قم در نخستین میزبانی از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در قم برابر تیم والیبال عقاب نیروی هوایی تهران به میدان رفت اما با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

* ترکیبی از والیبالیست‌های بومی در تیم کریمه قم

در این مسابقه که شامگاه امروز یکشنبه بیست و سوم آبان ماه در سالن شهید محمود رضائیان قم بین کریمه قم و عقاب نیروی هوایی تهران به انجام رسید، کریمه از حمایت قابل توجه تماشاگران علاقمند به والیبال نیز برخوردار بود اما در مجموع نتوانست از فرصت میزبانی نهایت بهره را ببرد و در پایان دیداری که سه گیم به طول انجامید، با حساب سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

والیبالیست‌های تیم کریمه قم این دیدار را در حالی به تیم والیبال عقاب نیروی هوایی تهران واگذار کردند که سیدروح‌الله شفیعی از مربیان با دانش والیبال قم هدایت و مدیریت این تیم را بر عهده دارد و قمی‌ها به بازی‌های آتی لیگ لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امید دارند تا نماینده شایسته‌ای برای والیبال قم باشند.

هفته نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاههای کشور در حالی با برگزاری آخرین بازی در قم به پایان رسید که کریمه قم در مجموع با امتیازهای (25 بر 19)، (25 بر 17) و (25 بر 21) نتیجه را به تیم عقاب نیروی هوایی واگذار کرد و سه بر صفر مغلوب شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc0pq0.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما