دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46544
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 67 کیلوگرم

تکواندوکار قم قهرمان مسابقات دانشجویان ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکار قم با درخشش در پیکارهای تکواندو دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این مسابقات خبر داد.
تکواندوکار قم قهرمان مسابقات دانشجویان ایران شد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در حالی به انجام رسید که قم در رشته‌های مختلف نمایندگان خود را اعزام کرده بود و بعد از درخشش در رشته‌های فوتسال و شنا بانوان، توسط پوراندخت تونی صاحب گردن آویز و نشان ارزشمند طلا وزن منهای 67 کیلوگرم شد.

از سوی دیگر جمعی از تکواندوکاران استان قم به نمایندگی از هیأت‌‌ این رشته ورزشی در مسابقات انتخابی و قهرمانی دانشجویان کشور به مصاف حریفان خود رفتند، در حالی که این رقابت‌ها در دو رشته کیوروگی و پومسه با شرکت تکواندوکاران زن و مرد از استان‌های مختلف به انجام رسید.

میزبانی برگزاری این پیکارها بر عهده خانه تکواندو بود و مسابقات انتخابی دانشجویان وزارت علوم با هدف شناخت برترین‌ها به منظور تشکیل اردوی تیم ‌ملی اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2017 به انجام رسید و با کسب یک نشان طلا در بخش بانوان برای تیم قم همراه بود.

این در حالی است که در بخش مردان این دوره از رقابت‌ها علی چهرقانی در وزن 58 کیلوگرم، محمدرضا حیدری در وزن 68 کیلوگرم، محمد صفایی و مهدی میرزایی در وزن 74 کیلوگرم، محسن جباری در وزن 80 کیلوگرم و محمدمیثم خلیلیان در وزن 87 کیلوگرم به میدان رفتند و دو نفر آنها به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

همچنین در بخش بانوان نیز مسابقات پومسه و رقابت‌های کیوروگی به انجام رسید و در بخش مبارزه مینا براتی در وزن 46 کیلوگرم، فرناز امینی در وزن 49 کیلوگرم و معصومه پیرایش در وزن در وزن 57 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر به مصاف حریفان خود رفتند.

این در حالی است که نماینده قم در رده ‌سنی جوانان و بزرگسالان بخش پومسه نیز که با حضور متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1380 به انجام رسید زهرا یوسفی به نمایندگی از هیأت‌‌ تکواندو استان قم به مصاف حریفان شرکت کننده در این رقابت‌ها رفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc0pq0.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما