قم نيوز : قم نیوز: هفتمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی روز سه شنبه با حضور 40 نماینده این نهاد از کشورهای مختلف در سالن جلسات این مرکز در قم برگزار شد.
هفتمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، تبادل نظرات و تجربیات در سطح کلان، انتقال آخریت تغییرات و خط مشی های ستاد به مدیران و نمایندگان، تبیین و تشریح بخش های تخصصی ستاد، تقویت و توسعه ارتباطات میان مدیران و نمایندگان، بررسی مسائل، چالش ها و تهدیدهای بین المللی، بستر سازی ارتباط مستمر و هدفمند میان ستادها و آشنایی با مسائل امنیتی از مهمترین اهداف برگزاری این اجلاسیه به شمار می رود.
 
حجت الاسلام و المسلمین مجید حکیم الهی در ابتدا این اجلاس با بیان اینکه جامعه المصطفی نهادی علمی، حوزوی و معرفتی است، گفت: این نهاد با بیش از 30 هزار طلبه و دانشجو از حدود 120 کشور با بیش از 20 هزار فارغ التحصیل در راستای بهره گیری از نمایندگی های مختلف به فعالیت های علمی، پژوهشی و معرفتی می پردازد.
 
وی به ظرفیت ها و توانمندی هایی موجود در اختیار جامعه المصطفی اشاره کرد و گفت: این ظرفیت ها باعث شده تا این نهاد به قطب علمی پژوهشی در حوزه علم و دانش و مرجعیت علمی و دینی برای نخبگان تبدیل شود.
 
معاون بین الملل جامعه المصطفی، با بیان اینکه امروز جامعه المصطفی در صدر دانشگاه های علمی و دینی جهان قرار دارد، افزود: این نهاد بزرگترین مرجع علمی و دینی برای شناخت معارف اسلام ناب بر پایه آموزه های اهل بیت مورد توجه نهادهای علمی و دانشگاه ها نیز قرار دارد.
 
حجت الاسلام حکیم الهی، یکی از امتیازات برجسته جامعه المصطفی را بالندگی و پویایی این نهاد دانست و گفت: جامعه المصطفی تلاش کرده است تا در تمام مراحل فعالیت خود روز آمد بوده و برنامه های علمی را براساس نیاز و شرایط زمانی و مکانی ارائه کند.
 
وی با بیان اینکه تنوع و تکثر مناطق جغرافیایی جامعه برنامه ریزی متناسب با این مناطق جغرافیایی را می طلبد، افزود: جامعه المصطفی برنامه های علمی و آموزشی را متناسب با این نیازها منطبق می کند تا طیف وسیعی از برنامه را ارائه کند.
 
این کارشناس مسایل بین الملل گفت: برای انتقال برنامه های جدید به مدیران در راستای ارائه برنامه های به روز، شناسایی نیازها و بازخورگیری ها از برنامه های گذشته نیز صورت گرفته است.
 
حجت الاسلام حکیم الهی، عنوان کرد: به همین منظور هرساله در فصل تابستان نیز نشست هم اندیشی و عمومی با مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی با هدف ارائه برنامه ها، راهبردها و سیاست ها، شناسایی نیازهای معرفتی جدید و بازخوردگیری های برنامه های گذشته برگزار می شود.
 
انتهاي پیام/123
https://qomnews.ir/vdcc0pqs.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما