يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 10534

۲ بازیکن تخصصی به تیم والیبال سفیر قم پیوستند

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال سفیر قم در تلاش برای صعود به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور دو بازیکن در پست‌های تخصصی به خدمت گرفت.
۲ بازیکن تخصصی به تیم والیبال سفیر قم پیوستند
به گزارش قم نیوز، در حالی که سفیر قم امسال نسبتاً نتایج خوبی در مرحله رفت گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور کسب کرده و در حال حاضر شرایط مناسبی برای صعود به مرحله پلی‌آف دارد، جذب دو بازیکن جدید در راستای تقویت این تیم در مرحله برگشت گروهی و در مسیر صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صورت گرفت.

والیبالیست‌های سفیر قم که در هفته‌های آغازین بازی‌های دور رفت رضا اوجاقی یکی از بهترین بازیکنان هم تیمی خود را به دلیل مصدومیت شدید از دست دادند، در غیاب وی سختی‌های زیادی را در مقابل حریفان متحمل شدند تا اینکه کادر فنی تیم سفیر قم به این فکر فرو رفت که دو بازیکن جدید را در پست‌هایی به عنوان «قطر پاسور» و «سرعتی» به خدمت بگیرد.

به همین منظور میلاد صادقی یکی از بازیکنان آینده‌دار والیبال کشورمان به عنوان بازیکن متخصص بازی کردن در پست «قطر پاسور» در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به سفیر قم می‌پیوندد.

همچنین حسن مقرب با تخصص بازی کردن به عنوان یک بازیکن سرعتی می‌تواند بسیاری از مشکلات تیم سفیر قم را در کسب امتیاز در جدال با رقبایی که همواره تقابل پایاپای با آنها داشته حل کند و سفیر قم به عنوان یکی از چهار تیم برتر این گروه راهی مرحله پلی‌آف شود.

سفیر قم در چهارمین بازی خود در دیدارهای خانگی این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز در حالی برابر گاز تهران قرار می‌گیرد که آغازین بازی این تیم در فصل جاری لیگ دسته اول والیبال با همین تیم گاز تهران بود که به شکست نماینده قم انجامید.

در بازی رفت دو تیم در تهران تیم گاز موفق به شکست سفیر قم و کسب سه امتیاز شد و حالا در جدول رده‌بندی بین آنها سه امتیاز فاصله است اما این تیم سفیر قم است که موفق شده تا با سه امتیاز بیشتر از این تیم در موقعیت خوبی برای صعود به پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال قرار بگیرد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc0pqs.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما