دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 48164
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فینال صعود به لیگ برتر فوتسال در جهنم 2 هزار نفري

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در آخرين مسابقه خانگي خود از مرحله پاياني فصل 96 – 1395 ليگ دسته اول فوتسال براي برپايي جشن صعود به ليگ برتر امروز مقابل سن‌ايچ ساوه صف‌آرايي مي‌كند.
فینال صعود به لیگ برتر فوتسال در جهنم 2 هزار نفري
فینال صعود به لیگ برتر فوتسال در جهنم 2 هزار نفري
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته پنجم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تیم‌های آتلیه‌طهران قم و سن‌ایچ ساوه در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که برنده این مسابقه اصلی‌ترین جشن صعود به لیگ برتر را برپا می‌کند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از دو شکست ابتدایی خود مقابل تیم‌های مقاومت قرچک و سن‌ایچ ساوه در هفته‌های اول و دوم مرحله نهایی، دو هفته‌ای که حسابی به خود آمده و با کسب دو پیروزی مقتدرانه برابر نفت امیدیه خوزستان و مقاومت قرچک مقابل دیدگان هواداران پرشور خود اکنون شرایط بسیار خوبی برای قطعی کردن صعود به لیگ برتر دارد.

 

* آمار منفی سن‌ایچ ساوه در میهمانی رقبا

در سوی دیگر میدان حساس هفته پنجم مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال ایران، تیم سن‌ایچ ساوه قرار دارد، تیمی که دو بازی بیرون خانه خود را با شرایط نامناسب واگذار کرده و با دو پیروزی میلیمتری و سخت در خانه خود، همانند آتلیه‌طهران قم با 6 امتیاز و بر حسب تفاضل کمتر پشت سر نماینده قم در مکان سوم قرار گرفته است.

سن‌ایچی‌ها در بازی نخست مرحله نهایی نیز از آتلیه‌طهران قم برتر نبودند و تنها با خوش‌شانسی سه امتیاز بازی قبل را از آن خود کردند، اما زمانی که با توجه به بازی پیش‌روی دو تیم در قم نگاهی به دو بازی بیرون از خانه سن‌ایچ می‌اندازیم مشخص است که این تیم با ۱۲ گل خورده و پنج گل زده شرایط خوبی در میهمانی رقبا ندارد.

 

* 5 گل زده و یک گل خورده آتلیه‌طهران قم در خانه

اما تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دو بازی خانگی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تنها یگ گل دریافت کرده و پنج گل به ثمر رسانده است، اما با شرایط امتیازی ویژه این دیدار، پیش‌بینی می‌شود سن‌ایچ در این بازی محتاط تر ظاهر شود و بیشتر به فکر حفظ دروازه برای متوقف کردن نماینده قم باشد تا کار را به هفته پایانی بکشاند اما آتلیه‌طهران قم می‌داند که برتری در این دیدار به منزله برپایی جشن صعود به لیگ برتر فوتسال است.

نقطه قوت سن‌ایچ ساوه داشتن چند بازیکن شاخص است و آنها در حمله تیم خطرناکی هستند، ولی تیم آتلیه‌طهران قم علاوه برداشتن شاخصه‌های دفاعی و هجومی مثبت، در خانه تیمی مخوف است  و سابقه بازی‌های این فصل نشان می‌دهد که به هیچ تیمی در قم باج نداده و تنها تیم مقاومت قرچک است که در مرحله مقدماتی یک امتیاز از قم برده است.

آتلیه‌طهران قم علاوه بر اراده پیروزی و صعود، در سالن شهید جعفر حیدریان قم دو هزار حامی و و هوادار ویژه دارد که در جهنم حیدریان فرصت نفس کشیدن به حریف نمی‌دهند و توقعی جز برد از نماینده فوتسال قم در راه کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتسال ایران ندارند.

 

* پیش‌بینی حضور 2 هزار تماشاگر قمی در سالن

آتلیه‌ای‌ها باید با تمرکز و دقت کافی در بازی عصر امروز ظاهر شوند و همانند دو بازی قبلی تا آخرین نفس بجنگند تا برای فوتسال قم قم تاریخ‌ساز شوند، به همین منظور آخرین تمرین آنلیه‌ای‌ها پیش از بازی سرنوشت‌ساز با سن‌ایچ ساوه یکشنبه شب به مدت 45 دقیقه در سالن مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.

آتلیه‌ای‌ها عرق‌گیری و یک تمرین سبک را در دستور کار داشتند، ضمن اینکه پیش از آتلیه‌ای‌ها نیز بازیکنان تیم سن‌ایچ ساوه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان تمرین کوتاهی داشتند و بازی دو تیم که یقینا مهمترین بازی مرحله پلی‌آف صعود به لیگ برتر ایران است عصر امروز دوشنبه از ساعت 16 آغاز می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که قمی‌های فوتسال‌دوست که با علاقه خود به تیم فوتسال آتلیه‌طهران نماینده فوتسال استان قم در بازی‌های قبلی حمایت قابل توجهی از این تیم داشته‌اند، با توجه به حساسیت و اهمیت این بازی در سرنوشت صعود به لیگ برتر سالن حیدریان قم را پر کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0sq0.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما