پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 15124
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در قم خبر داد:

اولین امام جمعه پردیسان منصوب شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان قم از برگزاری نماز جمعه در منطقه پردیسان قم خبر داد.
اولین امام جمعه پردیسان منصوب شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی از برگزاری نماز جمعه در منطقه پردیسان قم خبر داد و اظهار داشت: با توجه به جایگاه برگزاری نماز جمعه در اسلام و به دنبال درخواست‌های مکرر اهالی محترم منطقه پردیسان و ارسال طومارهای متعدد و مراجعات حضوری روحانیون و اقشار مختلف مردم تصمیم مبنی بر برگزاری نماز باشکوه جمعه در این منطقه، طی مصوبه‌ای در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم مقرر شد به این منطقه از استان قم نیز امام جمعه تعلق بگیرد.
 
وی ادامه داد: منطقه پردیسان شامل شهر و شهرک جمعیت بالایی را به خود اختصاص داده و همین امر موجب شد برگزاری نماز جمعه در پردیسان تصویب شده و نخستین نماز جمعه در این منطقه در نخستین جمعه از ماه مبارک رمضان به امامت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری برگزار خواهد شد.
 
معاون گزینش ائمه جمعه در ادامه به مکان برگزاری نماز جمعه منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: نماز جمعه منطقه پردیسان در مسجد خاتم‌الانبیا واقع در شهرک پردیسان برگزار خواهد شد و مراسم معارفه امام جمعه این منطقه نیز ساعت 12 روز جمعه در این مسجد با حضور مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان قم برگزار خواهد شد.
 
تقوی در پایان با بیان اینکه تاکنون در شش منطقه از استان قم نماز دشمن شکن جمعه برگزار می‌شد خاطرنشان کرد: در پاسخ به درخواست‌های مردم منطقه پردیسان، این منطقه هفتمین مکان در استان قم است که نماز جمعه در آن برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc0sqs.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما