چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46463
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان قم:

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراها الزامی است

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان قم از الزامی بودن ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا خبر داد و گفت: تمامي داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، در هنگام ثبت نام، بايد اين گواهي را همراه داشته باشند.
ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراها الزامی است
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا طباطبایی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشور و به استناد تبصره 3  ماده 26 قانون انتخابات شوراها، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی  داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هنگام ثبت نام الزامی است.

وی با اشاره به اینکه از تاریخ صدور گواهی عدم سوء پیشینه در زمان ثبت نام نباید بیش از سه ماه گذشته باشد، زمان بر بودن فرآیند اخذ گواهی مذکور را یادآور شد و گفت: برای تسریع در کار، افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را دارند، باید از هم اکنون با مراجعه به دفاتر پلیس+10 موجود در سطح استان، نسبت به دریافت گواهی مذکور اقدام کنند.

لازم به توضیح است ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان قم آغاز و تا 6 فروردین 1396 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc10q0.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما