دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 35483
رئیس هیئت جودوی قم :

کسب مدال نقره آسیا توسط ۲ کاتاروی قمی

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت جودوی استان قم از کسب مدال نقره آسیا توسط ۲ کاتاروی قمی در مسابقات کاتا جودوی قهرمانی آسیا در تایلند در خبر داد.
کسب مدال نقره آسیا توسط ۲ کاتاروی قمی
به گزارش قم نگار، سعید علیزاده اظهار داشت: محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی کاتاروهای برجسته قمی در رشته جودو موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کاتا جودی آسیا شدند.

وی افزود: پنجمین دوره رقابت‌های کاتا جودوی قهرمانی آسیا از روز یکشنبه ۲۹ آذر در بانکوک تایلند گشایش یافت و در نخستین روز این مسابقات محمد حسن سالاری و محمدرضا صحرایی کاتاجودوکاران قمی موفق شدند در فرم کودوکان گوشین جوتسو صاحب عنوان نایب قهرمانی شوند.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: سالاری و صحرایی نفرات بر‌تر کاتا جودوی استان قم به شمار می‌روند که در ترکیب تیم ملی کاتا جودو کشورمان بعد از حضور موفق در میادین جهانی و آسیایی و کسب مدال‌های رنگارنگ با توجه به عملکرد قابل قبولی که در این میادین داشته‌اند در این مسابقات نیز افتخار جدیدی کسب کردند.

علیزاده بیان داشت: این ۲ ورزشکار قمی عضوی از تیم ملی کاتا در مسابقات جهانی مالاگای اسپانیا بودند و پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده بودند.

وی عنوان کرد: محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی در حالی در ترکیب تیم ملی حاضر هستند که سال ۲۰۰۸ در مسابقات جهانی فرانسه، سال ۲۰۱۰ در مسابقات جهانی مجارستان، سال ۲۰۱۱ در مسابقات جهانی آلمان و سال ۲۰۱۴ در مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند برای جودوی ایران افتخار آفارینی کردند.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: فتح اله فریدی وثوق و حمید رضا کریمی ناصر از همدان در «ناگه نو کاتا»، محمد علی وحید و رضا صفی از اصفهان در کاتامه نو کاتا، علی حسین میرزایی و فرزاد ناطق‌پور از اصفهان در کیمه نو کاتا، سید سینا موسوی و مهدی محمدی از مازندران در جونوکاتا نفراتی هستند که در این دوره از مسابقات عنوان سومی و مدال برنز را بدست آوردند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc10q1.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما