دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 26483

ناوگان حمل و نقل عمومی استان قم تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه شورای ترافیک استان قم تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی را خواستار شد.
ناوگان حمل و نقل عمومی استان قم تقویت شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه شورای ترافیک استان قم که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی بر بسترسازی برای حمایت از طرح‌های مدیریت حمل و نقل عمومی در سطح شهر در راستای تقویت ناوگان حمل و نقل استان تاکید کرد.

وی با بیان معضل راکبین موتورسوار در استان قم افزود: موتورسواران خاطی با تردد و پارک در محل‌های ممنوع و خطوط اتوبوس تندرو در برهم‌زدن نظم و ترافیک شهری نقش پررنگی دارند که با فرهنگ‌سازی و جدیت در برخورد با خاطیان باید این معضل بر طرف شود.

نماینده عالی دولت با اشاره به تجربیات اجرای طرح‌های ترافیکی در استان‌های دیگر عنوان کرد: در بحث خطوط BRT در مورد مسیرهایی که ظرفیت پذیرش طرح‌های جداسازی را ندارد می‌توان از خطوط موازی و جایگزین استفاده کرد.

استاندار قم همکاری مشاورین طرح‌ها و شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: همه نهادهای مسئول باید دست به دست هم داده و در راستای حل مشکلات موجود در اجرای پروژه‌ها تمام تلاش خود را داشته باشند.

صالحی‌منش با حمایت از اصلاح هندسی خیابان‌های شهر تصریح کرد: مسیرهای دسترسی ادارات و سازمان‌ها باید در این اصلاحات مدنظر قرار گیرد و با کسب رضایت آن‌ها اقدام به انجام اصلاحات شود.

گفتنی است، در این جلسه طرح‌های تقاطع شهر جعفریه، تقاطع عمار یاسر و ۱۵ خرداد، سامانه خطوط اتوبوس تندرو، یک‌طرفه کردن خیابان‌های شهید دل‌آذر و چهارمردان و اصلاح هندسی خیابان نخلستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc10qi.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما