دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 29453
معاون سیاسی استاندار قم:

جوانان قمی با روحیه جهادی خود مشکلات روستاهای قم را رفع سازند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی استاندارقم با اشاره به مشکلات روستاهای قم و اهمیت توجه به آن‌ها گفت: استان قم روستاهایی دارد که نیاز به توسعه و بهسازی دارند که روحیه جهادی نسل جوان در آنجا کارساز است و سبب کمک به مردم محروم و رفع نیاز‌های آن‌ها می‌شود.
جوانان قمی با روحیه جهادی خود مشکلات روستاهای قم را رفع سازند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور یاد دفاع مقدس را در خاطر‌ها زنده نگه می‌دارد و سبب می‌شود تا جوانانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند با حضور در مناطق عملیاتی ازنزدیک با آن آشنا شوند.

معاون سیاسی استاندار قم افزود: ما اسطوره‌هایی در دوران دفاع مقدس داشتیم که اگر امروز بخواهیم تا رشادت‌های آن هارا شرح دهیم نسل جوان آن را باور نمی‌کند ولی اگر جوانان ما به مناطق عملیاتی بروند و از نزدیک یادمان شهدا وایثار و جوانمردی رزمندگان را ببینند متوجه می‌شوندکه دفاع مقدس برای کشور ایران و جهان اسلام چه تاثیرات مهمی را داشته است.

بنایی با تاکید بر لزوم حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی بیان کرد: راهیان نور برای نسل جوان یک فرصت مناسب است و مدیران کشور باید شرایط را برای حضور در مناطق عملیاتی آماده کنند و جوانان ما را با دفاع مقدس آشنا سازند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی فرصت مناسبی جهت خودسازی نسل جوان است عنوان کرد: اردوهای جهادی برگرفته از جهاد دفاع مقدس است و به جوانان و نوجوانان ما حس امید و ابتکار عمل می‌دهد و اعتماد به نفس را برای آن ما زنده می‌کند.

معاون سیاسی استاندار قم تصریح کرد: زمانی که کشورما مورد هجوم دشمنان قرار گرفت ما هیچ امکاناتی نداشتیم و با دست خالی از این کشور و انقلاب دفاع کردیم و امروز هنگامی که جوانان به اردوهای جهادی می‌روند با ایده‌ها و تفکرات بسیجی و روحیه جهادی آشنا می‌شوند که این موضوع زمینه‌ای می‌شود تا تحول و پیشرفت خوبی در کشورایجاد کنند.

بنایی با اشاره به مشکلات روستاهای قم و اهمیت توجه به آن‌ها تصریح کرد: استان قم روستاهایی دارد که نیاز به توسعه و بهسازی دارند که روحیه جهادی نسل جوان در آنجا کارساز است و سبب کمک به مردم محروم و رفع نیاز‌های آن‌ها می‌شود.

بنایی اظهار داشت: دولت باید کمک کند و تسهیلاتی را فراهم کند تا مشکلات روستانشینان استان قم رفع شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc10qi.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما