شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46373
منبع : خبرگزاری فارس
در تلاش برای صعود به لیگ دسته اول

پاسارگاد نماینده قم در هندبال زنان ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال بانوان پاسارگاد به نمایندگی از قم در رقابت با حریفان خود برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول هندبال زنان ایران به میدان می‌رود.
پاسارگاد نماینده قم در هندبال زنان ایران شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که قم هم اکنون تنها در بخش بانوان یک نماینده در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی هندبال ایران یعنی لیگ برتر دارد، همچنان جای مردان هندبالیست قم در رقابت‌های باشگاهی خالی است و یک بار دیگر تیمی از بخش بانوان آماده پیکارهای لیگ هندبال ایران می‌شود.

بعد از کناره‌گیری و انصراف تیم هندبال صبای قم از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۳ دیگر هیچ‌گاه تیمی از بخش مردان به نمایندگی از قم در لیگ ایران به میدان نرفت و تنها تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

تیم هندبال بانوان پاسارگاد که در چند سال اخیر همواره نماینده قم در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور بوده، امسال نیز قصد حضور در بازی‌های لیگ دسته دوم هندبال زنان ایران را دارد تا با تمام توان خود با حریفان رقابت کرده و مجوز صعود به دسته بالاتر را کسب کند.

این در حالی است که برنامه‌ فصل جدید بازی‌های لیگ دسته دوم هندبال زنان باشگاه‌های ایران از سوی فدراسیون هندبال مشخص شده و این بازی‌ها در جدال تیم‌های مدعیان صعود به لیگ دسته اول سال ۱۳۹۶ از هفته اول اسفند ماه به میزبانی هیات هندبال استان خوزستان آغاز می‌شود.

در واقع شهر اهواز میزبانی مسابقات دوره جدید لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور را بر عهده گرفت و با توجه به شرایط و ضوابط این مسابقات، مدعیان صعود به لیگ دسته اول از روز شنبه هفتم اسفند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در حالی که ۱۴ تیم در آن حضور دارند.

با توجه به مهلت در نظر گرفته شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال برای ثبت‌نام از تیم‌های مایل به حضور در این سطح، در نهایت قرار شد مسابقات این فصل با حضور ۱۴ تیم از هفتم تا سیزدهم اسفند به میزبانی اهواز برگزار شود و تیم پاسارگاد نیز به نمایندگی از قم در آن حضور می‌یابد.

این در حالی است که تعداد بازیکنان هر تیم ۱۶ نفر در کنار دو همراه پیش‌بینی شده و همراه داشتن دو دست پیراهن با حجاب کامل اسلامی در دو رنگ برای بازیکنان و همچنین دو رنگ پیراهن برای دروازه‌بان‌ها علاوه بر رنگ پیراهن بازیکنان با شماره در جلو و پشت پیراهن الزامی است.

رقبای تیم پاسارگاد قم در راه صعود به لیگ دسته اول هندبال زنان ایران، تیم‌های هیأت هندبال گرمسار، هیأت هندبال دامغان، هیأت کردستان (الف)، هیات کردستان (ب)، هیأت اصفهان، هیأت اهواز، هیأت زاهدان، هیأت کازرون، هیأت مرکزی، هیأت لرستان، بوکان، پاسارگاد قم، هیأت گیلان و هیأت تهران هستند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcc11q0.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما