سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : 47363
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

تثبیت طلب شهرداری از دولت موفقیت بزرگی در سال 95 بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تثبیت طلب شهرداری از دولت موفقیت بزرگی در سال 95 بود که باید از افراد دخیل در آن تقدیر کرد.
تثبیت طلب شهرداری از دولت موفقیت بزرگی در سال 95 بود
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی دوشنبه شب در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به روز ارتش اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند جهان است و امیدواریم اقتدار نظام اسلامی روز به روز افزایش پیدا کند.

وی ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل گفت: امیدواریم دولت در سریع‌ترین زمان ممکن کار امدادرسانی را انجام دهد.

رئیس شورای شهر  قم با اشاره به بدهی‌های شهرداری قم و مطالبات این مجموعه از دولت اظهار کرد: تمام اداراتی که به شهرداری بدهی داشتند صورت جلسه شده و مدیر دستگاه و ذی حساب امضا کرده و رئیس سازمان برنامه و بودجه تأیید کرده که فرآیندی مشکل و زمان‌بر بود.

وی با تاکید بر اینکه 310 میلیارد تومان از طلب شهرداری از دولت، بدهی مدارس علمیه و حوزه‌ها به شهرداری بود افزود: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته جلسه‌ای باید تشکیل شده و از تمام کسانی که در این زمینه تلاش کردند تقدیر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه تخصیص مطالبات شهرداری از دولت موفقیت بزرگی در سال 95 برای شهرداری بود خاطرنشان کرد: باید در نشستی ابعاد مختلف این موفقیت بررسی و از افراد دخیل تقدیر شود و باید توجه داشت که در این روند علما و مراجع تقلید هم کمک خوبی بودند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc11q0.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما