دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 51313
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم خبر داد

نجات فرد محبوس در آتش‌ مغازه سوهان‌فروشي

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از نجات فرد محبوس در آتش مغازه سوهان‌فروشي واقع در بلوار بهار خبر داد.
نجات فرد محبوس در آتش‌ مغازه سوهان‌فروشي
نجات فرد محبوس در آتش‌ مغازه سوهان‌فروشي
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری امروز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در مغازه سوهان‌فروشی خیابان بهار اظهار کرد: این حادثه ساعت 22:36 شب گذشته به آتش‌نشانی اعلام شد که نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این مغازه دارای سه طبقه زیرزمین، همکف و بالا است که طبقه بالای آن به صورت انبار استفاده می‌شد طعمه حریق شده بود و مالک از طریق بالابر به طبقه بالا رفته بود تا به اطفای حریق بپردازد ولی به دلیل قطعی برق محبوس شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه با ورود سریع نیروهای آتش‌نشانی فرد نجات پیدا کرد گفت: اگر سه تا چهار دقیقه بیشتر زمان صرف می‌شد جان فرد به خطر می‌افتاد.

وی خاطرنشان کرد:‌ انفجار منبع مواد شیمیایی ساعت 18:50 دیروز از دیگر حوادث محسوب می‌شود که پنج نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند.

جعفری با اشاره به عملیات انجام شده از 25 تیر امسال گفت: آب‌افتادگی داخل منزل مسکونی واقع در پردیسان،  باز کردن درب منزل خیابان انسجام و عماریاسر، نشت سوخت خودرو واقع در پارکینگ پنج جمکران، قطع آژیر خودرو، واژگونی خودروی نیسان با بار سلیندر گاز مایع، واژگونی خودروی پژو و نشست چاه فاضلاب از جمله عملیات بخش ایمنی یک هفته اخیر است.

وی خاطرنشان کرد:‌ از جمله حوادث در بخش عملیات نجات می‌توان به نشت گاز خودرو میدان امینی بیات، محبوسی داخل منزل در پردیسان، سقوط کودک داخل گودال در بلوار 15 خرداد و انگشتربری اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد:‌ اطفای حریق‌های منزل واقع در خیابان ولیعصر، ضایعات در خیابان بعثت، خودرو در اتوبان قم تهران، اتصالی برق منزل در خیابان کیوانفر،  مغازه در بلوار الغدیر، پیک نیک داخل منزل و الوار چوب در جاده کاشان از جمله عملیات حریق در یک هفته اخیر است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcc11qp.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما