دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 42863
منبع : پایگاه خبری پلیس

پليس 110 نماد يک پليس منظم و مقتدر است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان گفت: پليس 110 نماد يک پليس منظم و مقتدر است.
پليس 110 نماد يک پليس منظم و مقتدر است
به گزارش قم نیوز، ، سردار"کاظم مجتبايي"در جمع کارکنان مرکز فوريت هاي پليسي 110قم ، هدف از بازديد اين مرکز را قدرشناسي از اين مجموعه بيان کرد و اظهارداشت:تصميم ما بر اين است که هم از نظر انساني و هم ابزاري و تجهيزات و همچنين مسائل رفاهي و نيازمندي هايي که اين بخش مهم در سامانه 110 دارد اقدامات بيشتر و گسترده تري انجام دهيم تا با تقويت عملکرد آن بالاتر رفته و همواره باعث افتخار پليس قم باشد.

وي افزود:البته شما هم به اين ميزان فعاليت ها نبايد راضي بوده و بايستي تلاش تان را روز به روز افزايش داده و سعي کنيد بيش از آنچه که ما از شما انتظار داريم رضايت مندي مردم و امنيت استان را فراهم بياوريد.

سردار مجتبايي گفت: سرعت رسيدگي براي اين مجموعه خيلي مهم است و اگر نيرويي با تاخير در صحنه حاضر شود ممکن است اتفاقاتي بيافتد که جبران ناپذير باشد.

وي گفت:دقت در رسيدگي يکي ديگر از شاخص هاي عملکردي شما به حساب مي آيد که وقتي با تعهد ماموريت سپرده شده را انجام مي دهيد رضايتمندي مردم حاصل مي شود.

فرمانده انتظامي استان قم سپس ضمن تاکيد بر تقويت نيروي انساني و تجهيزات افزود:پليس 110 نماد يک پليس منظم و مقتدر است، زماني که اين پليس در يک ميدان و يا تقاطع مستقر مي شود اگر از يک هيبت ظاهري زيبا و مقتدر برخوردار باشد مردم به پليس و مجموعه حاکميت دلگرم و اميدوار شده و در غير اين صورت نااميد و دلسرد مي شوند.

سردار مجتبايي افزود: فرماندهي انتظامي استان بر روي مجموعه پليس 110 حساسيت و دقت نظر دارد تا شما روز به روز بر توانمندي، اقتدار و انضباط تان افزوده شود.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc14q0.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما