سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 36653
مدیر حوزه‌های علمیه:

حوزه برای ماندگاری انقلاب تلاش می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار انقلاب و نظام و روحانیت به عنوان مرزبانان دین و آموزه‌های اسلامی دو عنصر ارزشمند و کلیدی نظام هستند.
حوزه برای ماندگاری انقلاب تلاش می‌کند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر ستاد نیروهای مسلح استان قم اظهار کرد: آنچه امروز باید در راس همه امور و فعالیت‌های نهادها، سازمان‌ها، افراد و چهره‌ها قرار بگیرد، معرفی انقلاب و حوادث رخ داده در طول تاریخ ایران برای نسل آینده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: تاریخ گذشتگان چراغ هدایت برای نسل آینده است و همه ما موظفیم به عنوان پاسداران انقلاب و مرزبانان دین اهتمام جدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب، معظم له بارها بر روی ماندگاری انقلاب تاکید کردند.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: امروز حقیقتاً حوزه‌های علمیه ما باید برای ماندگاری، بقا و معرفی انقلاب دست به قلم و سخن شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه ادامه داد: اگر کسی روحانی است و در حوزه حضور داشته و نسبت به معرفی انقلاب و ماندگاری آن تلاشی نداشته باشد، گناه کرده است.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: شرایط امروز دشمنان نظام اسلامی بسیار متفاوت‌تر از گذشته است، دشمنان از طریق شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و ماهواره درون خانه‌های‌مان نفوذ کرده‌اند، بنا بر این همه باید برای دفع این هجمه‌ها بسیج شویم.

وی به نامه اول و دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اشاره و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب به خوبی تشخیص دادند که در دو نامه پرمحتوا و سازنده خود جوانان آن مناطق را خطاب قرار دادند.

حسینی‌بوشهری تاکید کرد: حوزه و دانشگاه نباید نسبت به محورهای مطرح شده نامه مقام معظم رهبری کم کاری کنند، بلکه باید دنبال روی این حرکت باشند و نشست‌ها و جلساتی با محوریت نامه‌های رهبر انقلاب برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هم‌پوشانی و تعامل سپاه پاسداران و روحانیت اشاره کرد و گفت: روحانیت و سپاه دو رکن و عنصر اصلی انقلاب اسلامی هستند و همین مهم از ابتدای انقلاب خاری در چشم دشمنان بوده و ما باید نسبت به این تعامل و همکاری عنایت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc1eq1.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما