چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 27653
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم:

تجربیات مسئولان قمی به شهرهای مرزی منتقل شود

قم نيوز : قم نیوز : رئیس کمیسیون خدمات شهری و زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: تجربیات مسئولان قمی باید به شهرهای مرزی منتقل شود تا این شهرها بتوانند در امور خود موفق‌تر باشند.
تجربیات مسئولان قمی به شهرهای مرزی منتقل شود
به گزارش قم نیوز ، عباس ذاکریان در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که ظهر امروز در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، بیان کرد: تجربیات مسئولان قمی باید به شهرهای مرزی منتقل شود.
 
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم مناسبت‌های مختلف در قم با حضور زائران زیادی همراه است که امروزه تجربه برگزاری این مراسمات باید به شهرهای مرزی انتقال داده شود.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری و زائرین شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه حضور پرشور زائران در شهرهای مرزی تجربه‌ای جدید برای آن‌هاست، ابراز کرد: طبق آمار غیررسمی 2 و نیم میلیون نفر از ایران به عراق رفته‌اند که همچنین جمعیتی در نیمه شعبان در استان قم حضور دارند.
 
وی از برخی مشکلات شهرهای مرزی یاد کرد و افزود: امسال توانسته‌ایم با همکاری بخش‌های مختلف اقدامات مناسبی در مهران انجام دهیم، اما امیدواریم در سال آینده به شیوه مطلوب‌تری بتوانیم پاسخ‌گوی زائران باشیم.
 
ذاکریان تاکید کرد: مدیریت سفر اربعین باید ملی باشد زیرا مهران با توجه به امکانات محدود پاسخ‌گو زائران نخواهد بود.
 
وی با اشاره به مناسبت‌هایی که در روزهای پایانی ماه صفر پیش رو خواهیم داشت، ابراز کرد: باید از نیروهای انسانی با نگاه استانی استفاده مناسبی کنیم.
 
ذاکریان خاطرنشان کرد: امکانات درمانی استان قم پاسخ‌گوی مردم این استان نیز نخواهد بود در صورتی که این امکانات محدود باید پاسخ‌گوی 20 میلیون زائر نیز باشد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc1eqi.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما