سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 52673
منبع : قم نیوز

شهردار قم: مدیریت شهری به خاکریز خدمت تبدیل شده است / وحدت مسئولان قم سبب حل مشکلات شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: مدیریت شهری در قم تبدیل به خاکریزی برای خدمت به مردم شده است و باید قدر این موهبت را دانست.
شهردار قم: مدیریت شهری به خاکریز خدمت تبدیل شده است / وحدت مسئولان قم سبب حل مشکلات شد
به گزارش قم نیوز، شهردار قم که در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه باید به عاقبت اعمال توجه کرد، اظهار داشت: امروز دراین جلسه اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و اعضای شورای دوره پنجم شهر قم حاضر هستند و همان طور که امروز دوره چهارم به پایان می‌رسد، دوره پنجم نیز زمانی به پایان می‌رسد و انسان باید از این فرصتی که در اختیار وی گذاشته می‌شود، بهترین استفاده را ببرد.

دکتر سقائیان نژاد افزود: شوراها از جمله نهادهایی هستند که از جنس مردم هستند و از سوی مردم انتخاب می‌شوند تا بر بودجه و عملکرد شهرداری نظارت کنند و با این نظارت علاوه بر کمک به انجام امور، بستر نظارت بر خدمات را فراهم می‌کنند. از این رو مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری، کاملاً در اختیار مردم است و مردم کاملاً این را لمس می‌کنند و هر چه این نهاد بیشتر در خدمت مردم باشد، مردم بیشتر به نظام اعتماد می‌کنند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اکنون بیش از 18 سال از این موهبت شوراهای اسلامی می‌گذرد. شهرداری‌ها بیش از 372 وظیفه دارند و این بسیار بیشتر از چند ده وظیفه وزارتخانه‌هاست و باید این وظایف را با از خودگذشتگی و دیدن منافع جمعی، به پیش ببرند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: نزدیک به دو سال در خدمت شورای شهر چهارم و مردم قم بودم و در این مدت شاهد وحدت و همدلی همه اعضای شورا و مسوولان استان قم بودم و این نشان می‌دهد که با وحدت کلمه می‌توان قم را به سرمنزل مقصود رساند. یکی از مواردی که از این وحدت حاصل شد، تسویه بیش از 700 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری بود که جز با وحدت همه مسئولان استان ممکن نبود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه امروز مدیریت شهری تبدیل به خاکریزی در شهرها شده است، گفت: مدیریت شهری امروز در خاکریز مقدم حل مشکلات مردم قرار دارد و جمعیت زیادی در شهرها هستند و وظایف مدیریت شهری در این مسئله بسیار سنگین است.

وی به تشکیل شورای پنجم اشاره کرد و گفت: باید برای خدمت به مردم اقدام کرد و شورای پنجم نیز انشاء الله قدم‌های خوبی در این زمینه برخواهد داشت.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcc1eqp.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما