?>?> رقابت 8 مدعی قهرمانی لیگ‌های تیراندازی مردان و بانوان در قم | قم نیوز
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46283
منبع : خبرگزاری فارس
در سالن شهید زین‌الدین قم صورت می‌گیرد:

رقابت 8 مدعی قهرمانی لیگ‌های تیراندازی مردان و بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: دیدارهای هفته دوم از مسابقات لیگ تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های استان قم از امروز با جدال هشت تیم مدعی قهرمانی آغاز می‌شود.
رقابت 8 مدعی قهرمانی لیگ‌های تیراندازی مردان و بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، طبق برنامه‌ریزی هیات تیراندازی استان قم، دومین هفته رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های این استان در روز شنبه بیست و سوم بهمن ماه در حالی برگزار می‌شود که چهار تیم مخابرات، بسیج مهندسین، نظام مهندسی ساختمان قم و باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین در آن حضور دارند.

در پایان نخستین هفته لیگ تیراندازی بانوان قم در دو بخش تیمی و انفرادی رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی، در بخش تفنگ بادی تیم‌های مخابرات و نظام مهندسی ساختمان بر حریفان خود غلبه کردند و در تپانچه بادی تیم مخابرات برابر حریف خود پیروز شد و تیم نظام مهندسی ساختمان و باشگاه شهید زین‌الدین به تساوی رضایت دادند.

در رده بندی انفرادی تفنگ بادی لیگ بانوان قم، نرجس کولی‌وند از بسیج مهندسین به همراه سیده‌رویا صبح خیز و مریم کیامهر از تیم مخابرات اول تا سوم شدند و در تپانچه بادی زهرا زارعی از تیم شهید زین الدین در کنار ریحانه حیدری و خدیجه هاشمی از تیم مخابرات رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

برنامه‌ریزی دیدارهای هفته دوم لیگ تیراندازی بانوان باشگاه‌های قم از سوی هیأت‌ تیراندازی این استان در حالی انجام شده که امروز تیم‌های شهید زین‌الدین و بسیج مهندسین به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه در روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن نیز تیم‌های مخابرات و نظام مهندسی ساختمان قم مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در هفته نخست لیگ تیراندازی مردان قم نیز که چهارمین دوره خود را تجربه می‌کند، در خانه تیراندازی مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم تیم شهید زین‌الدین قم در گام نخست به مصاف تیم بسیج مهندسین رفت و دومین مسابقه بین تیم‌های مخابرات و صدراسیستم برگزار شد و تیم‌های صدراسیستم و لبنیران حریفان خود را بردند.

با رده‌بندی انفرادی هفته نخست لیگ تیراندازی مردان قم در تفنگ بادی، هادی غرباقی از صدراسیستم، حامد غرباقی از بسیج مهندسین و سیدمحمدصادق چاوشی از شرکت لبنیران در مکان‌های اول تا سوم ایستادند و در تپانچه محمود جعفرغفار از صدراسیستم، هادی باقری از بسیج مهندسین و یحیی شاطریان از تیم لبنیران اول تا سوم شدند.

دیدارهای هفته دوم از لیگ تیراندازی با سلاح‌های بادی قهرمانی باشگاه‌های قم امروز در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های شهید زین‌الدین و صدراسیستم به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه در روز یکشنبه ۲۴ بهمن تیم‌های مخابرات و بسیج مهندسین مقابل هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcc1iq0.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما