چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 32233
رئیس هیئت دو و میدانی قم خبر داد

۲ نشان طلا و نقره رهاورد ستاره‌های دو و میدانی قم از لیگ کشور

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت ستاره‌های دو و میدانی قم در کسب دو مدال طلا و نقره از مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور خبر داد.
۲ نشان طلا و نقره رهاورد ستاره‌های دو و میدانی قم از لیگ کشور
به گزارش قم نگار، علی رضایی اظهار کرد: همچون دوره قبلی رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور خوشبختانه در مرحله نخست فصل جدید این پیکارها نیز شاهد درخشش چهره‌های شاخص دو و میدانی قم بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه به سبب محدودیت‌ها و مشکلات مالی امکان اینکه بتوانیم تمامی استعدادهای دو و میدانی قم را در کنار هم در قالب یک تیم جمع کنیم و در لیگ برتر دو و میدانی کشور حضور یابیم، وجود ندارد اما چهره‌های نخبه دو و میدانی قم در ترکیب سایر تیم‌های لیگی به میدان می‌روند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: بارها گفته‌ام که در تک تک مواد و رشته‌های زیر مجموعه دو و میدانی استعدادها و بازیکنان نخبه‌ای داریم که این امکان را به هیئت دو و میدانی قم می‌دهد که در لیگ برتر یک تیم کاملا بومی داشته باشد اما حیف که از نظر مالی در محدودیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به درخشش ورزشکاران پرش با نیزه و پرش سه‌گام قم در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، افزود: رقابت‌های لیگ بزرگسالان کشور مرحله نخست خود را در مجموعه ورزشی تخصصی آفتاب انقلاب تهران پشت سر گذاشت.

رضایی عنوان کرد: با توجه به اعلام آمادگی ۱۳ تیم به فدراسیون دو و میدانی برای حضور در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور، این نخستین مرحله فصل جدید لیگ برتر دو و میدانی بود و ورزشکاران مدعی از استان‌های مختلف به میدان رفتند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در چندین ماده و رشته دو و میدانی برگزار شد و یک بار دیگر با توجه به سابقه طولانی و شهرتی که محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه دارد، سکوی نخست و مقام قهرمانی پیکارهای رشته پرش با نیزه آغاز فصل دو و میدانی قهرمانی کشور به این دو و میدانی کار ارزنده قمی رسید.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: ربانی در رشته پرش با نیزه با موفقیت از مانع چهار متر و ۹۰ سانتی‌متر عبور کرد و قهرمان مسابقات مرحله نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از فصل جدید مسابقات لیگ برتر دوومیدانی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، دوومیدانی‌‌کاران قمی در ۲۳ رشته با حریفان خود به رقابت پرداختند که یکی از عناوین کسب شده با اختصاص مقام دوم و عنوان نایب ‌قهرمانی رشته پرش سه گام به میلاد دریساوی همراه شد.

رضایی بیان کرد: میلاد دریساوی در حالی موفق به کسب این عنوان شد که همچون برخلاف رقابت‌های دو فصل گذشته لیگ دوومیدانی مردان باشگاه‌های برتر کشور، در این رشته نتوانست تمام رقبای خود را از سر راه بردارد و با اختلافی زیاد نسبت به نفر نخست، به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1iq1.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما