شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 31243
در جلسه علنی شورای شهر قم بررسی می‌شود؛

واگذاری زمین مسکونی برای توسعه فضای سبز شهر قم/ مجوز پرداخت دیه؛ عضو ثابت جلسات شورای شهر

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه علنی شورای شهر قم که فردا برگزار می‌شود مسائلی مانند واگذاری زمین های مسکونی در شهرک امام خمینی (ره) برای توسعه فضای سبز و بررسی موضوع همیشگی پرداخت دیه توسط شهرداری قم در دستور کار قرار دارد.
واگذاری زمین مسکونی برای توسعه فضای سبز شهر قم/ مجوز پرداخت دیه؛ عضو ثابت جلسات شورای شهر
به گزارش قم نیوز، یک صدو سی‌وچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم فردا صبح در سالن اجلاس این شورا برگزار می‌شود و نمایندگان مردم به بررسی لوایح مختلف می‌پردازند که قم نیوز برای اطلاع همشهریان از برنامه شورا به انتشار لیستی از لوایح اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش رسیدگی به توافقات با اشخاص حقوقی 7 لایحه نخست مورد بررسی شورا است که مصطفی سعادت طلب رئیس کمیسیون امورزیربنایی به ارائه آن خواهد پرداخت.

بررسی مصوبه واگذاری قطعه sw 20 به قرارگاه خاتم که در واقع طرف قرارداد پروژه مترو در قم است موضوع دیگری است که اعضای شورا در مورد آن بحث و تصمیم گیری خواهند داشت.

اخذ مجوز پرداخت غرامت بابت پلاک های ثبتی 2567 با مساحت 2 هزار و 928 متر که در دپوی منوریل قرارگرفته اند لایحه دیگر شورا در جلسه علنی فردا است.

لایحه ای در خصوص انتقال 41 قطعه زمین از پلاک ثبتی 10559 دارای کاربری مسکونی برای تبدیل به فضای سبز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع در شهرک امام خمینی (ره) نیز بررسیی خواهد شد.

اخذ مجوز واگذاری زمین با عنوان sw 032 به فرماندهی انتظامی استان قم واقع در بلوار پیامبر اعظم (ص) با تعیین قیمت زمین نیز آخرین لایحه کمیسیون امور زیر بنایی است.

تنها لایحه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم به ریاست عباس ذاکریان مربوط به حذف تبصره بند 3 نرخ مصوب مجلس شورای اسلامی به شماره 2907 مورخ 17 / 2 / 94 است.

اما حجت الاسلام سید محمد آتش زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم نیز فردا لوایحی را برای بررسی در جلسه علنی مطرح خواهد کرد که نخستین لایحه مربوط به اخذ مجوز ایجاد ردیف های جدید جهت تکمیل بوستان های نوبهار و باغ خانواده و برق رسانی به ساختمان های شهرداری و تجهیز آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری است.

لایحه دیگر مربوط به اخذ مجوز اعمال مساعدت به خانواده های صاحب سه قلو و بیشتر است؛ همچنین لایحه ای مربوط به اخذ مجوز قرارداد پاره وقت با آقای محمدرضا مصطفوی و لایحه مربوط به اخذ مجوز پرداخت دیه در حق ورثه مرحوم اکبر نژاد به مبلغ صد و ده میلیون تومان از دیگر مواردی است که بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcc1iq1.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما