جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 30253
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم با ۳ غایب به دیدار فولاد خوزستان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ایوب کلانتری به بازی با فولاد می‌رسد گفت: صبای قم با ۳ غایب به دیدار فولاد می‌رود.
صبای قم با ۳ غایب به دیدار فولاد خوزستان می‌رود
به گزارش قم نیوز، علی حیات‌پور اظهار داشت: آخرین دیدار صبا در لیگ بر‌تر فوتبال امروز برگزار می‌شود صبا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به طور همزمان با ۶ مسابقه دیگر برابر فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

وی افزود: آخرین تمرین صبا پیش از بازی با فولاد عصر پنج شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد که تمرین سبکی بود و کادر فنی فهرست ۱۸ دیدار صبا برابر فولاد را مشخص کردند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: ایوب کلانتری بازیکن میانی صبا که در بازی با نفت تهران به دلیل آسیب دیدگی غایب بود در روزهای اخیر فیزیوتراپی و آب درمانی کرده و در تمرین اخیر صبا نیز از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود و نام وی در فهرست ۱۸ نفره بازی با فولاد قرار دارد.

حیات‌پور بیان کرد: صبا در بازی امروز محرومی ندارد اما ۳ بازیکن صبا در این مسابقه شامل ۲ مدافع و یک مهاجم غایب هستند و در آخرین بازی صبا در لیگ چهاردهم به میدان نمی‌روند.

وی عنوان کرد: پیروز قربانی، جواد کاظمیان و مسعود حق جو نفراتی هستند که در بازی امروز برای صبا به میدان نمی‌روند و بازیکنان دیگری جایگزین این نفرات می‌شوند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم درباره اعتراض صبا به کمیته داوران تصریح کرد: باشگاه صبا چند بار در این فصل نسبت به وضعیت داوری اعتراض کرده و نظر باشگاه بر این است که رتبه صبا در میانه جدول و عدم احتمال کسب سهمیه یا سقوط صبا در نحوه قضاوت داوران اثر می‌گذارد.

حیات‌پور خاطرنشان کرد: پس از بازی با نفت تهران، نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم تا در مورد وضعیت قضاوت داور بازی با نفت بررسی لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1iq1.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما