دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 45743
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

سرمايه‌گذاري ۵۰۰ ميليارد توماني در پروژه‌هاي شهري قم

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري و مشاركت هاي مردمي گفت: تاكنون بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان پروژه‌هاي سرمايه گذاري در قم تعريف و اجرايي شده است.
سرمايه‌گذاري ۵۰۰ ميليارد توماني در پروژه‌هاي شهري قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت در ديدار مديركل دفتر هماهنگي و راهبرد امور اقتصادي وزارت امور خارجه و برخي مديران اين وزارتخانه با دكتر سقائيان نژاد، با اشاره به بدهي‌هاي شهرداري قم در اوايل سال ۹۴ اظهار كرد: در مدت يك سال و نيم اخير هيچ وامي در شهرداري دريافت نشده و عمده بدهي‌هاي شهرداري نيز پرداخت شده است.

وي با تاكيد بر اينكه عمده پروژه‌هاي عمراني شهرداري با وجود شرايط نامناسب مالي تكميل شده است، تصريح كرد: در مدت اخير نظم و انضباط خوبي در روند فعاليت‌هاي شهرداري خصوصا در حوزه مالي حاكم شده است.

معرفت با بيان اينكه تاكنون بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان پروژه‌هاي سرمايه گذاري در قم تعريف شده است، گفت: هتل پنج ستاره، احداث بيمارستان، مجتمع تجاري، اداري و رفاهي جزو پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري است كه در مدت اخير در قم به تصويب رسيده و اجرايي شده است.

وي با تاكيد بر اينكه پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري كه تاكنون در قم اجرايي شده با استفاده از منابع داخلي كشور بوده است، تصريح كرد: در حوزه سرمايه‌گذاري خارجي مشكلاتي را در خصوص ضمانت و نوع اجرا داريم.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري تاكيد كرد: در اين بخش به نظر مي‌رسد دولت محدوديت‌هايي در ارائه ضمانت‌نامه دارد و به همين خاطر عمده پروژه‌هاي سرمايه گذاري خارجي به سرانجام نمي‌رسد.

معرفت با تاكيد بر اينكه اولويت اول شهر قم در حوزه سرمايه گذاري پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص) است، گفت: در اين پروژه‌ بلوك‌هاي تجاري، اقامتي، فرهنگي و... مشخص شده كه سرمايه‌گذاران مي‌توانند مشاركت كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc1mq0.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما