يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 34763
در جدال صبا و سیاه‌جامگان از هفته سیزدهم

مهدوی قاضی جدال قمی‌ها و مشهدی‌های لیگ برتر شد

قم نيوز : قم نگار: کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار نمایندگان فوتبال قم و مشهد در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به سیدرضا مهدوی واگذار کرد.
مهدوی قاضی جدال قمی‌ها و مشهدی‌های لیگ برتر شد
به گزارش قم نگار، هفته سیزدهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه هشتم آذرماه آغاز می‌شود و طی آن سیدرضا مهدوی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد را قضاوت می‌کند.

سیدرضا مهدوی یکی از داوران جوان مسابقات این فصل لیگ برتر است که به عنوان قاضی دیدار حساس و سرنوشت‌ساز تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد در شرایطی بر عهده سیدرضا مهدوی خواهد بود که قرار است این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه عصر هشتمین روز آذر در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس برگزار شود.

داور ۳۳ ساله دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و و سیاه‌جامگان مشهد را علی‌اکبر عظیم‌پور به عنوان کمک داور نخست و فرید امیدوار به عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند؛ ضمن اینکه سعید رحیمی‌مقدم به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی خواهد کرد.

علمکرد ضعیف صبا در ۵ بازی قبل خارج از خانه

صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد، دو عملکرد متفاوت را در ۱۲ هفته سپری شده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند، در این میان تیم سیاه‌جامگان با توجه به نتایجی ضعیف و دور از انتظاری که مقابل رقبا کسب کرده‌ هم‌اکنون در نیمه پایین جدول رده‌بندی مکان چهاردهم را در اختیار دارد.

مشهدی‌ها در ۱۲ بازی قبل دو بار مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده‌اند، دو تساوی نیز در کارنامه دارند ولی هشت بار نیز بازی‌های خود را به حریفان واگذار کرده‌اند در حالی که صبای قم چهار پیروزی، هفت تساوی و یک باخت از دیدارهای قبلی در کارنامه دارد.

البته تیم فوتبال صبای قم پنج هفته است که طعم پیروزی در دیدارهای خارج از خانه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نچشیده و در پنج بازی قبل چهار بار مساوی کرده و یک بار نیز در میهمانی تیم فوتبال راه‌آهن تهران به میزبان خود باخته است.

صبا در رده ششم و سیاه‌جامگان در مکان چهاردهم جدول

نماینده فوتبال استان خراسان‌رضوی در لیگی که سه تیم در آن به صورت مستقیم سقوط می‌کنند، در حال حاضر با کسب تنها هشت امتیاز از ۱۲ بازی قبل در رده چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاده است در حالی که آنها ۱۱ امتیاز کمتر از صبای قم دارند و نسبت به تیم بالاتر از خود یعنی راه‌آهن تهران دو امتیاز کمتر اندوخته‌اند و اگرچه از تیم‌های خوزستانی استقلال اهواز و فولاد دو امتیاز بیشتر دارند اما هم اکنون یکی از کاندیداهای سقوط به دست پایین‌تر محسوب می‌شوند.

در سوی دیگر میدان وضعیت صبای قم خیلی بهتر از تیم سیاه‌جامگان مشهد است، زیرا شاگردان علی دایی در ۱۲ بازی قبل خود نتایج خوبی کسب نرده‌اند و هم‌اکنون با کسب ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده‌اند و البته با هفت تساوی به استاد تساوی‌های لیگ پانزدهم نیز معروف هستند.

دو تیم صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر جام خلیج‌فارس تا کنون سابقه رویارویی با یکدیگر ندارند زیرا مشهدی‌ها برای نخستین‌بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و صبا دوازدهمین فصلی است که در لیگ برتر حضور دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc1mq1.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما