يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 31793
منبع : روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان قم
سرپرست مدیریت راهداری استان قم خبر داد:

ایمن سازی قطعه دوم محور جدید الاحداث سلفچگان –ساوه قم

قم نيوز : قم نیوز: داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم اعلام کرد: عملیات نصب بیش از ۵/۴ کیلومتر گاردریل (دو موج و سه موج) با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال در قطعه دو محور سلفچگان –ساوه استان قم در حال اجرا می باشد.
ایمن سازی قطعه دوم محور جدید الاحداث سلفچگان –ساوه قم
به گزارش قم نیوز، داوود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن اعلام اتمام عملیات احداث قطعه دوم محور سلفچگان- ساوه استان قم اظهار داشت: جهت ایمن سازی این قطعه، عملیات نصب بیش از ۵/۴ کیلومتر گاردریل در قالب دو موج و سه موج در حال اجرا می باشدوی در ادامه افزود:از مهمترین آیتم های احداث قطعه دو محور سلفچگان –ساوه، رفع نقاط حادثه خیز در تقاطع های جنداب و تاج خاتون می باشد.

طلوعی در ادامه تصریح کرد، با عنایت به موقعیت قطعه دو این بزرگراه که احداث پل بزرگ راه آهن در آن واقع شده است, عملیات نصب گاردریل از اهم اقدامات ایمن سازی محور می باشد که هم اینک در حال اجرا است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم در خصوص زمان بهره برداری از این محور توضیح داد: امید است در آینده نزدیک و پس از اتمام احداث قطعه یک و اتصال آن به قطعه دو شاهد بهره برداری از آن باشیم .

طلوعی در ادامه به هزینه اجرای نصب گاردریل در قطعه دوم اشاره کرد و افزود: هزینه نصب و اجرای ۵/۴ کیلومتر گاردریل های دو موج و سه موج در قطعه دو این محور بالغ بر ۶ میلیارد ریال می باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1mq1.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما